Onmogelijke liefde |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik blijf ervan overtuigd dat je moet werken aan je relatie, het blijft niet vanzelf zo mooi gaan |
|
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Je moet er energie in steken, niet werken. Klopt idd, niks gaat vanzelf. (best klote formuleren met alleen woorden op een forum ) |
|
|
Luna Moderator
Maar als de verliefdheid beetje over is, dan moet je juist moeite gaan doen en zorgen dat het niet verwaarloosd wordt. |
|
|
Blend Oud Moderator
Als de verliefdheid over is en het gaat over in houden van hoef je er niet voor te werken. Als je ervoor moet werken dan ga je je relatie kunstmatig goed maken. Je moet er misschien wat meer energie in steken. (waarschijnlijk bedoelen we hetzelfde alleen ik vind werken zo negatief klinken. Zo van: Het moet dan maar) |
|
|
Luna Moderator
Volgens mij bedoelen we dit keer ook hetzelfde |
|
|
Blend Oud Moderator
Dat is het mooie van mannen en vrouwen. Ze kunnne uren praten met elkaar tewijl ze elkaar van hetzelfde proberen te overtuigen Geweldig, daar hou ik van |
|
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
hoezo is het raar dat ze elf is en verliefd is?
op m'n 9e had ik verkering met iemand van 10. (daarna nooit weer) |
|
|
Wendy Senior lid WMRindex: 14 OTindex: 656 Wnplts: Tweede Exl S |
Quote Dniworrom: hoezo is het raar dat ze elf is en verliefd is?
op m'n 9e had ik verkering met iemand van 10. (daarna nooit weer) ik ben 11 jaa maar dat betekent nog niet dat ik het allemaal verzin ofzo.. als ik bij hem ben krijg ik een mega rode kop en al helemaal als hij naar mij knipoogd maar mijn liefde is wel onmogelijk want ik gaa verhuizen |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Liefde kan altijd. Ook op afstand, al is het maar via msn.. Praat er over met je ouders.. Klinkt moeilijk. Maar die hebben zoiets ook vast wel eens meegemaakt en praat er met die jongen zelf over. |
|
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Afstand kan overbrugbaar zijn.... In de zomervakantie na de middelbare school leerde ik een jongen kennen. Helemaal verliefd, het probleem was alleen dat we na die vakantie allebei gingen studeren. Ik in Groningen, hij in Maastricht. Best een end weg, maar we hebben het volgehouden, lang leve de ns. Het is uiteindelijk stukgelopen omdat hij naar Egypte emigreerde. Dat was toch iets te ver... |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Hmhm, minder.. Naja, keuzes moet je maken he... |
|
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Het is zeker niet het einde van de wereld.. en ook al zou je niks met hem krijgen, je kunt hem vast nog wel blijven zien, zelfs al is het niet vaak. Gewoon keer met je ouders over gaan praten, die begrijpen het vast wel |
|
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
Quote Wennyde3e: Quote Dniworrom: hoezo is het raar dat ze elf is en verliefd is?
op m'n 9e had ik verkering met iemand van 10. (daarna nooit weer) ik ben 11 jaa maar dat betekent nog niet dat ik het allemaal verzin ofzo.. als ik bij hem ben krijg ik een mega rode kop en al helemaal als hij naar mij knipoogd maar mijn liefde is wel onmogelijk want ik gaa verhuizen oooooooowwww. dat van ons liep ook stuk toen ik verhuiste. misschien kan je bij hem als je bent verhuisd logeren? |
|
|
--Simone-- Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 15 Wnplts: zwijndrech S |
geloof me, als je haast geen contact hebt dan gaat je gevoel langzamerhand minder worden;)
|
|
|