persoonlijkheids test |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
|
|
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote Tukka: Kernwoorden: Slim, Intilligent, Knap
Je bent een prachtig persoon met slechts alleen positieve eigenschappen. Je IQ ligt boven 150 en je bent daarmee superieur aan anderen. Met je allures kun je van alles voor elkaar krijgen. Intiligentie is een synoniem voor jou. Je zult een groot man worden in de toekomst. Ja hoor, dat kan helemaal niet |
|
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Leuk geprobeerd Tukka |
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Kernwoorden: Zorgeloos, Speels, Vrolijk
Je houdt van een vrij en spontaan leven. Je probeert zoveel mogelijk van het leven te genieten onder het mom van: 'Je leeft maar 1 keer' Je bent erg nieuwsgierig en open naar alles wat nieuw is, je wordt gedreven door verandering. Niks is erger dan het gevoel te hebben ergens aan vast te zitten. Je ervaart je omgeving als veelzijdig en altijd goed voor een verrassing. |
|
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Tukka: Kernwoorden: Slim, Intilligent, Knap Dan zal je vast wel intelligenter zijn dan de mensen die de test hebben gemaakt... |
|
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
Kernwoorden: Zorgeloos, Speels, Vrolijk Je houdt van een vrij en spontaan leven. Je probeert zoveel mogelijk van het leven te genieten onder het mom van: 'Je leeft maar 1 keer' Je bent erg nieuwsgierig en open naar alles wat nieuw is, je wordt gedreven door verandering. Niks is erger dan het gevoel te hebben ergens aan vast te zitten. Je ervaart je omgeving als veelzijdig en altijd goed voor een verrassing.
|
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend Je hebt sneller en duidelijker vrede met jezelf en je omgeving dan de meeste mensen. Je verafschuwt oppervlakkigheid, je bent liever alleen dan dat je praat over koetjes en kalfjes. Maar je banden met je vrienden zijn erg sterk en geven je een innerlijke rust en harmonie die je nodig hebt. Je vindt het niet erg om alleen te zijn voor een bepaalde periode en je verveelt je zelden. ***WRANG*** i am EVILLL gut, wat ben ik een gelukkig mens vandaag.. volgende keer klik ik op een ander leuk motiefje :> |
|
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Kernwoorden: Zorgeloos, Speels, Vrolijk
Je houdt van een vrij en spontaan leven. Je probeert zoveel mogelijk van het leven te genieten onder het mom van: 'Je leeft maar 1 keer' Je bent erg nieuwsgierig en open naar alles wat nieuw is, je wordt gedreven door verandering. Niks is erger dan het gevoel te hebben ergens aan vast te zitten. Je ervaart je omgeving als veelzijdig en altijd goed voor een verrassing. |
|
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
|
|
|
Enkie Oudgediende
|
Quote reimer: Barrels en ik hebben hetzelfde En ik ook |
|
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Enkie: Quote reimer: Barrels en ik hebben hetzelfde En ik ook en ik ook |
|
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Kernwoorden: Zelfbespiegelend, Gevoelig, Nadenkend
Klopt wel denk ik... |
|
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ik heb hetzelfde als Loempia en Laurensie! klopt trouwens best wel |
|
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Kernwoorden: Nuchter, Evenwichtig, Harmonieus Je houdt van een normale en ongecompliceerde levenstijl. Je omgeving bewondert je omdat je met beide voeten stevig op de grond staat en omdat ze op je kunnen bouwen. Je geeft de personen om wie je geeft geborgenheid en ruimte. Je komt warm en menselijk over. Je houdt niet van opzichtige of afgezaagde dingen. Je hebt de neiging om sceptisch te staan tegenover de grillen van de mode trends. Kleding moet voor jou praktisch en elegant zijn maar niet overdreven.
je meent het |
|
|