Welke club wordt kampioen |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
We hebben wel Ten Cate ervoor terug, Koeman was ook niet geweldig met Benfica vorig seizoen |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Quote Luna: We hebben wel Ten Cate ervoor terug, Koeman was ook niet geweldig met Benfica vorig seizoen Koeman is k*t, zoals ik al zij. PSV heeft een tussenjaar, en ajax.... die heeft een tussenleven... (en ten cate, daar beging ik maar niet over) |
|
blusgast Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Dat is nou jammer Frankie, maar denk je nou echt dat jullie (psv) kampioen worden met Ronald Koeman. Ha ha ha. Nee hoor Ajax wordt kampioen. KAMPIOENEN KAMPIOENEN |
|
blusgast Erelid
|
AJAX AJAX |
|
Quote blusgast: Dat is nou jammer Frankie, maar denk je nou echt dat jullie (psv) kampioen worden met Ronald Koeman. Ha ha ha. Nee hoor Ajax wordt kampioen. KAMPIOENEN KAMPIOENEN Lees bericht, ik zij dat het niet zo was. Al 5 keer. Lees eerst het bericht voordat je reageert aub |
|
Luna Moderator
Kijk Frank, nog een AJAX supporter, volgens mij ben je de enigste PSV supporter hier...en dan die zielige harde kern van PSV,haha |
|
Quote Luna: Kijk Frank, nog een AJAX supporter, volgens mij ben je de enigste PSV supporter hier...en dan die zielige harde kern van PSV,haha Dus je vindt me wel hard |
|
blusgast Erelid
|
@Frank; ja als je er al niet eens van uit gaat dat jullie kampioen worden. Heb jij trouwens een seizoenskaart? @ Luna; toch leuk dat je voor Ajax bent |
|
Quote blusgast: @Frank; ja als je er al niet eens van uit gaat dat jullie kampioen worden. Heb jij trouwens een seizoenskaart? @ Luna; toch leuk dat je voor Ajax bent Nee, ik ben niet zo'n goeie supporter. Ben alleen héél erg tegen supporters die hun eigen ploeg uitfluiten |
|
Luna Moderator
Kijk maar eens naar van Bommel, die staat nergens meer opgesteld,ook niet bij Barca...geweldige toekomst als je bij PSV gevoetbald hebt.Nee, dan kom je met AJAX verder |
|
Quote Luna: Kijk maar eens naar van Bommel, die staat nergens meer opgesteld,ook niet bij Barca...geweldige toekomst als je bij PSV gevoetbald hebt.Nee, dan kom je met AJAX verder Dus huntelaar heeft ook geen toekomst |
|
blusgast Erelid
|
Quote frank1993NL: Quote blusgast: @Frank; ja als je er al niet eens van uit gaat dat jullie kampioen worden. Heb jij trouwens een seizoenskaart? @ Luna; toch leuk dat je voor Ajax bent Nee, ik ben niet zo'n goeie supporter. Ben alleen héél erg tegen supporters die hun eigen ploeg uitfluiten Ik vind mensen die hartstochtelijk over een club praten maar geen seizoenskaart hebben (behalve dan die in het buitenland zitten zoals Luna) allemaal nep-supporters |
|
Luna Moderator
Dat spandoek dat jullie hadden van "Koeman,kijk eens goed rond..want dit is de laatste keer dat je hier stond" (wedstrijd PSV-AJAX) .Dat spandoek kan je weer uit de kast halen. |
|
Quote blusgast: Quote frank1993NL: Quote blusgast: @Frank; ja als je er al niet eens van uit gaat dat jullie kampioen worden. Heb jij trouwens een seizoenskaart? @ Luna; toch leuk dat je voor Ajax bent Nee, ik ben niet zo'n goeie supporter. Ben alleen héél erg tegen supporters die hun eigen ploeg uitfluiten Ik vind mensen die hartstochtelijk over een club praten maar geen seizoenskaart hebben (behalve dan die in het buitenland zitten zoals Luna) allemaal nep-supporters Niet zo nep als je eigen ploeg uitjouwen. En trouwens, had net zo goed kunnen zeggen dat ik er wel 1 had. Ben dus geen neppert |
|
Komt trouwens nog een psv'er aan Die is beter dan ik |
|
blusgast Erelid
|
@ Frank1993NL; maar ja je hebt toegegeven dat je er geen een heb, en ik bejegen mijn club nooit slecht. Al 26 jaar ga ik naar Ajax, tot 5 jaar geleden ook alle uitwedstrijden, dus wat dat betreft.. Ik heb afgelopen seizoen alleen het bestuur uitgejouwd van wege het klote beleid in zake Danny Blind. |
|
Dan ben je een supporter waar ik van hou Ik had kinderen in mijn vorrige kals zitten die voor de ploeg waren die het beste speelden op het moment |
|
blusgast Erelid
|
Ik ben blij dat je van mij houd. Ik moet trouwens zeggen dat onder mijn beste vrienden de 2 meest trouwe psv-supporters zitten en wel die tot vorig seizoen theo lucius volgden, misschien ken je ze wel. Ze hadden altijd een groot zwart spandoek "de mortel groet Theo Lucius" dus het kan wel samengaan |
|
Moi so, theo kan trouwens echt alles |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
SC HEERENVEEN!!!!!!!!!!!!! |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
moeilijk te zeggen dit seizoen vind ik PSV is slecht begonnen, ajax speelt niet top, az heb ik niet veel van gehoord Ik zie wel |
|
blusgast Erelid
|
Een zeer symphatieke club |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote Luna: We hebben wel Ten Cate ervoor terug, Koeman was ook niet geweldig met Benfica vorig seizoen Ten Cate is toch zo'n onderbroekenmerk? |
|
blusgast Erelid
|
Nee, maken oa zeer flitsende kleding en zeilen voor schepen en surfplanken. maar niet voor ajax, begrijp ik Pluppie |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ik denk dat Den Bosch kampioen word! van de Jupiler League wel te verstaan! |
|