|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@pfft: Het heeft wel zijn voordelen. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Mierikswortel |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
|
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
waarom gebruiken mensen de smiley met die twee hoofdjes en dat hartje? Ik heb die smiley nog nooit gebruikt. Maar ook hai @WMR-kok |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@MuseMatt: Bedoel je dat serieus? Ik heb vandaag 5 uur aan een moeilijke opgave gewerkt. Dus, ik heb even een uitlaatklep nodig. Maar ik ben toch netjes enzo? |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Je kan ook een *boink* krijgen of een als je dat wilt. Maar over het algemeen zijn we erg knuffelig. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@WMR-kok ik ga nog niet slapen? en mensen beginnen iets te vermoeden geloof ik. |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@WMR-kok: geen voorkeur -totally building a post count hier *woohoo*- |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Zoals? zolang die koters nog onder de 10 zijn, kun je nog iets gedaan krijgen zonder gezeik. Daarna moet je boos worden enzo. Buiten dat kost het klauwen vol met geld. Maar ja, ik geef toe, later wil ik wel een kind. Is het geld wel waard volgens mij |
|
WMR-kok Oudgediende
@pfft: Ze zijn dan voor je 35ste de deur uit. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@pfft: och, vond je een beetje denigrerend overkomen richting supermeid... maar kan aan mij liggen 't is tekst, geen real life |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Little Queen: Dankje, geef hem een knuff mee |
|
Supermeid01 Erelid
banaal jij niet. wait, what did you say about me? Edit MuseMatt: dp |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Als je refereert naar dat je lichtelijk goedkoop bent, dat wist ik al vanaf het begin hoor |
|
pfft Erelid
|
@MuseMatt: Zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Is eigenlijk wel serieus commentaar, zo denk ik erover. Aan de ene kant zou je dan 16 zijn en je toekomst deels weggooien, doordat je zon grote verantwoordelijkheid krijgt. Maar dan nog is het je kind, ook al zit het nog maar in je buik te groeien. En dan komt de moederliefde krijgen en wil je het houden. Nou ja, dat kan. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@pfft: daarom zeg ik ook waarom ik dat dacht ik denk iig dat we duidelijk zijn over wat wij denken met z'n allen. |
|
nietmeer
|
Everybody loves me |
|
Supermeid01 Erelid
banaal Oke, nu ben je echt gemeen. Ik ben niet goedkoop. Denk je nou werkelijk echt dat ik me zo sletterig gedraag? *loopt het cafe uit.* |
|
pfft Erelid
|
@MuseMatt: We denken te veel en weten nog steeds te weinig. Banaal: Je bedoelt Everybody loves Raymond? |
|
nietmeer
|
ik heb het woord sletterig nooit in mn mond genomen |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Banaal is niet gemeen! Het is gewoon banaal.... Haha! Woordspeling, snap je? Ik wil geen kinderen later. Lekker egoïstisch, maar ik kan m'n geld beter aan mijzelf besteden! |
|