|
nietmeer
|
@Yumi: Het is prima te behandelen, maar fijn is het niet En je been moet wel om de zoveel tijd worden ingezwalkt zodat het gaat slinken ga me bijna net een dokter voelen met al die zieken om me heen Hoop ik wel dat ik de co-assistent mag worden van Delenn Die ken ik tenminste, maar ja moet ik wel vaak dat pokke end op en neer reizen. Dus bij nader inzien laat maar zitten Ik ga effe het licht uit doen, dan kan ik tenminste zo gaan slapen als ik klaar ben met computeren |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Taz: Artsen verhuizen om de zoveel jaar van ziekenhuis. Met een beetje geluk komt Delenn in je buurt te zitten. |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb nu al 3 verschillende assistent-artsen gehad bij de dermatologie. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Taz: Sorry dat ik zo laat reageer, ik was even op je blog en bij wat ik daar lees valt mijn been totaal in het niet Als je iemand nodig hebt voor hulp of steun dan wil ik er voor je zijn. Ik ben beide ouders verloren aan die rotziekte, toen was ik 19 & 21 jaar |
|
WMR-kok Oudgediende
Uhhhhhhh, effe kijken... Dr. Verstraete, vrouw. De tweede, zeer leuk uitziende jongedame. De derde..., een jongeman. Nope, niet allemaal jonge meiden. |
|
nietmeer
|
Yumi: het kan altijd nog erger inderdaad. Maar lastig is het wel @WMR-kok: en die eerste was niet zo jong meer? Die vent zou ik er uit geschopt hebben hoor Gefrukkik van mannen aan je lijf ben ik niet zo dol op |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: om te vragen of ze met je wou trouwen? |
|
WMR-kok Oudgediende
Je hebt leuke artsen en leuke artsen, maar zij zag er wel heeeeeeel leuk uit. Yumi: Dat had ze beter wel kunnen doen. |
|
nietmeer
|
Yumi: Dat is ook wel erg jong Lijkt me ook niet makkelijk te zijn geweest |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Dat scheelt wel als het mis mocht gaan dan hoef je iig geen alimentatie te betalen Yumi wijze woorden Ach en de rest van de fam ligt met iedereen overhoop, dus daar hebben we niet veel aan. Ik ben de enige die met iedereen nog enigszinds contact heeft. En dan voornamelijk mijn oom en mijn moeder en zo af en toe mijn tante van 20. De rest kan me gestolen worden. En hoe dat komt is een lang verhaal wat ik niet hier in het cafe uit den doeken ga doen. Truste Yumi & @Zuwe |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Yumi: Trusten |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|