|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
moge |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
jó napot |
|
nietmeer
|
ben aanwezig en tegelijkertijd ook niet |
|
Matthijsie Lid WMRindex: 0 OTindex: 71
|
Goedemiddag |
|
nietmeer
|
Matthijsie, ik ken je niet . Wie ben je en wat doe je hier? |
|
nietmeer
|
|
|
|
mamameisje: tja, je dwong me bijna om een account te maken, dus ik moest wel, want ik wil jou niet boos maken Vailan: ik ben hier om mamameisje te plagen |
|
nietmeer
|
BLeeegh klefheid *verstopt zich* |
|
nietmeer
|
@Matthijsie: das lief hoe ging je wedstrijd trouwens vandaag?Vailan: wat is daar mis mee?? |
|
|
mamameisje: best wel goed, we hebben met 3-2 gewonnen en sorry dan we vandaag niet naar groningen kunnen. |
|
nietmeer
|
Het is een openbaar café, gedraag je . Klefheid mag in het knuffeltopic geuit worden |
|
nietmeer
|
@Matthijsie: welkom Vailan: en hoe ben jij, als je verliefd bent?? |
|
nietmeer
|
@Matthijsie: hmm het geeft niet, ik vind het alleen erg jammer. heb je andere vanavond tijd? dan kunnen we samen naar de Kameleon gaan ofsow. Vailan: ik ben niet klef bezig |
|
|
@Bookwurm: dankje mamameisje: Dat kan op zich wel, hoe laat zien we elkaar daar dan? |
|
nietmeer
|
mamameisje: nu niet |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Bookwurm: ik ben niet verliefd, heb geen vriendin (nooit gehad) . mamameisje: Jawel |
|
nietmeer
|
Bookwurm: nope, nu niet wie weet wat er nog gaat komen?? |
|
nietmeer
|
|
|
|
@WMR-kok: dankje mamameisje: Okay, dat is dan afgesproken. Wat doe je eigenlijk aan?? hopelijk dat leuke jurkje |
|
nietmeer
|
WMR is een datingsite geworden *belt de cafépolitie* *toch maar niet* Ja hoor eens , spreek zoiets privé af, niet in een openbare ruimte |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Matthijsie: als jij wilt dat ik dat jurkje aan doe, doe ik het wel @WMR-kok: nee, dt draag ik niet |
|
nietmeer
|
Vailan: je hebt dan nooit een vriendin gehad, maar ben wel is een keer verliefd geweest??(als ik het vragen mag, hoor, want zelf ben ik nog nooit verliefd geweest en heb dus ook nog nooit een vriend gehad) mamameisje: ohoh, dubbelpost |
|
|
Vailan: We zijn niet eens aan het daten, dat hoeft niet meer, aangezien we al een setje zijn . mamameisje: okay, nice |
|