|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Wacht effe. Moet ik nou een koksopleiding doen van jou? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Supermeid01: Iedereen die van lekker eten houdt moet leren kokkerellen. Het is stukken goedkoper dan een restaurant. |
|
Supermeid01 Erelid
uhm, sure whatever. De broer van het vriendje van me zus is Chefkok. Is dat goed genoeg? |
|
WMR-kok Oudgediende
@Supermeid01: Alleen als ie jou vaak uitnodigt. je moet hem maar eens mijn webadres aan hem geven. Tussen haakjes, heeft hij ook een website? |
|
Supermeid01 Erelid
Zal ik doen hij is 1 van de jongste Chefkoks in NL, ik geloof dat hij 23 is.. En nee, ik denk het niet. |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik zou hem adviseren om erover na te denken om een website te beginnen. |
|
Supermeid01 Erelid
Haha, zo goed ken ik hem ook weer niet.. |
|
WMR-kok Oudgediende
Nieuwe recepten die hij verzint en die niet in het restaurant verschijnen zou hij in een website kunnen zetten. Een klein beetje reclame erbij en langzaamaan kan hij daar dan ook mee gaan verdienen. En het is een leuke vrije tijds besteding. Nog een bijkomend voordeel is dat hij veel bekender gaat worden. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
Hee @yumi @WMR-kok ik zou het kunnen proberen.. |
|
nietmeer
|
Ik kom ff hier afleiding zoeken Ben de hele avond bezig geweest om meer sieraden in mijn shop te zetten |
|
WMR-kok Oudgediende
@Supermeid01: Je zou ook kunnen zeggen: "Heb je ook een website? " En waarom niet? Yumi: Heb je ook al op de startpagina's een link naar je site aangelegd? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Nee, alleen op een paar Ik ben zo druk bezig met van alles en nog wat |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Nee, alleen op een paar Ik ben zo druk bezig met van alles en nog wat |
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: Regelmatig op zoek gaan naar pagina's waar je een link kan achterlaten. Hoe meer bekendheid je hebt hoe beter het is. Ik zou dat ook vaker moeten gaan doen. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: I know Ik heb al wel hier en daar een artikel gepost Links moeten wel relevant zijn |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Eh, mijn webwinkel valt niet onder de term juwelier Wel onder sieraden etc. Maar ik zal eens op zoek gaan komende week naar plaatsen waar ik een linkje kan achterlaten. Ik ben al een paar weken bezig op Twitter om volgers te krijgen, maar dat valt niet echt mee. |
|
WMR-kok Oudgediende
Sieraden startpagina Onderaan de pagina, opmerkingen of suggesties. Daarop moet je klikken voor het aanmelden van een link. |
|
nietmeer
|
Ik heb de link doorgegeven. Maar meestal willen ze alleen betaalde advertenties plaatsen |
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: Dat is dan weer een beetje meer bekendheid. Op de startpagina's over het algemeen niet. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Wel als je een bedrijf hebt. Ik kreeg van de week ook al zo'n heerlijke spook factuur |
|
WMR-kok Oudgediende
Geen betaalde ads plaatsen. Dat kan een fortuin kosten. |
|