|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@M-Cyclone: ik heb het uitgeprobeerd maar heb het pas opgezegd. Te weinig gebruikers. |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
40 miljoen waarvan het leeuwendeel natuurlijk in de U S of A'tje zit. Dat is inderdaad niet veel. Nederlandse media beginnen pas net Facebook op te pikken. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@M-Cyclone: Maar google heeft google+ nodig voor betere personalized search, of in ieder geval daar lijkt het op. Dus pusht google hun social media dienst vrij hard en gezien hoe groot google is.. denk dat het wel populairder gaat worden! |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Deus: Ik hou helemaal niet van personalized search. Dan kan ik nergens hetzelfde vinden als ik niet ingelogd ben, of als mijn cookies anders zijn |
|
Deus Erelid
|
@MuseMattze willen juist graag dat jij niet zonder personalized search kan en gaat inloggen |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Cookies..... een kruimelspoor achterlaten zodat je te volgen bent en aan je surfgedrag bepalen of je een gevaar voor de staat bent zodat indien nodig een peloton soldaten je huis kunnen omcirkelen om een aanval uit te voeren. |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@WMR-kok: Cookie Monster does not approve. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@M-Cyclone: De voornaam van Cookie Monster is ACTA. |
|
nietmeer
|
hey |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
hallo ik dacht ik kom ff op de koffie |
|
nietmeer
|
@anjarey: hey, kheb liever warme chocolademelk (kheb nog nooit koffie gehad) |
|
|
Bookwurm: ok warme choco voor jou wil je er slagroom bij?? |
|
nietmeer
|
|
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
|
|
Deus Erelid
|
@WMR-kok: acta heeft geen cookies nodig, dat zou de legislatie overigens nodeloos complex maken. Cookies zijn namelijk privé als ik het goed heb en geen overheidsinstantie mag daar zomaar doorheen snuffelen. Privé bedrijven daarin tegen... tracking cookies, overheden mogen wel die data opkopen en dan schermen met het feit dat het commerciele informatie is en dat ze die niet open baar mogen maken, ook niet onder de freedom of information act / en equavalenten. Het database informatie verzamelen wordt geprivatiseerd door commerciële bedrijven en overheden kopen die informatie gewoon, juridische loophole die overheden instaat stelt wel de informatie te verkrijgen zonder daar openbaarheid over te hoeven geven, maar overheden zelf snuffelen niet. Tenzij ze een huiszoekingsbevel hebben. Ik bedenk me net, kun je onder de vrijheid van informatie niet ook gewoon naar de overheid stappen en vragen of ze ooit onderzoek naar je gedaan hebben afgezien van het feit dat ze geen concrete informatie hoeven te geven over het hoe/waarom -kan privé data zijn- moeten ze wel aangeven dat ze het hebben gedaan, in het geval dat. Of valt dat niet onder de vrijheid van informatie? (nederland heeft toch ook wel een freedom of information act equivalent?) |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Middag! :3 |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
|
howdy
|
|
Deus Erelid
|
misschien moet ik gewoon een gast in india ofzo inhuren om even mijn OTindex naar 1000 op te krikken. #gloeilampje
genius, reageren outsourcen. |
|
|
hoi |
|
nietmeer
|
@Deus: of je komt zelf in actie |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |