|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
bookwurm; lui vandaag dat je iedereen zit te quoten? @Deus: zoals het er nu staat is goed? @supermeid: 22 blz aan voorbehoedsmiddelen? kun je niet lekker in de zon liggen en lezen? |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.490 OTindex: 6.503
|
@Delenn: dat gaat lekker ik heb me ook es op bloedarmoede laten testen tijdens mijn studie, was steeds zo moe Hb 8,6 kon het dus ook niet zijn uiteindelijk gewoon over gegaan |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: 22 bladzijdes...haha jij moet biologie leren, toch? das best wel makkelijk en bedankt @Delenn: ach ja als het er al staat, dan hoef ik het toch niet opnieuw te typen?? |
|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
Bookwurm: makkelijk????? ik haal steeds onvoldoendes-.- |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
|
|
Delenn Oudgediende
@MIADIA: wat gaat lekker? vandaag gaat heel veel lekker voel me echt top maar waar doel je op? Hb 8.6 is niet superhoog maar geen bloedarmoede nee je kunt tijdelijk lage schildklier hebben gehad na een griepje ofzo (had je het ook veel koud?) of je was gewoon moe |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Delenn niet alleen voorbehoedsmiddelen.. Voortplanting en ontwikkeling. bookwurm heb jij enig IDEE hoeveel ik in m'n kop moet stampen? |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn Oudgediende
|
|
Deus Erelid
|
bookwurm jij noemt mij lui om indiase dude in te huren voor mij te reageren en jij loopt te quote reageren...
pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet ding...
|
|
nietmeer
|
Quote @Supermeid01: Voortplanting en ontwikkeling. bookwurm heb jij enig IDEE hoeveel ik in m'n kop moet stampen? Is dat geen praktijkvak dan? |
|
christian11x Erelid
|
@Deus: te lui om een heel spreekwoord of dat ook heet te typen?? Bookwurm: jij leerde er zeker 5 uur voor? ? @Grouse trololololololololo het komt op praktijk neer maar op school leren we theory |
|
Supermeid01 Erelid
Nouuuu. *stampt boos met haar voet* Ik. Wil. NIEET! |
|
nietmeer
|
@Deus: Quote @Grouse: Quote @Supermeid: Voortplanting en ontwikkeling. bookwurm heb jij enig IDEE hoeveel ik in m'n kop moet stampen? Is dat geen praktijkvak dan? |
|
Deus Erelid
|
@Grouse: praktijk vak, onderwerp voortplanting... |
|
Supermeid01 Erelid
@Grouse Hoe bedoel je... OHMYGOD Neeeeeee. Nog nieeeet! |
|
Deus Erelid
|
dat is toch een heel spreekwoord? misschien dat ik een lidwoord of twee vergeten ben maar voor de rest? |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Wacht nog maar een paar jaartjes. Kan geen kwaad |
|
Delenn Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@christian11x: het is gewoon makkelijk, vooral als je in de klas oplet en je huiswerk maakt. en zo heb ik dat ook met wiskunde gehad...daar sta ik ook een 8 voor op mn diploma twas nog net geen 9 |
|
christian11x Erelid
|
Bookwurm: in klas opletten gaat. nog wel huiswerk maken alleen als lelaar nakijkt mijn laatste 4 wiskunde cijfers: 9.1 9.7 7.8 6.8 |
|
Supermeid01 Erelid
@Grouse Ja Baas. Jeej Deze zomer wordt ik 16 |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
|
Quote @Grouse: Quote @Supermeid01: Voortplanting en ontwikkeling. bookwurm heb jij enig IDEE hoeveel ik in m'n kop moet stampen? Is dat geen praktijkvak dan? Quote @Supermeid01: Nouuuu. *stampt boos met haar voet* Ik. Wil. NIEET! selectief quoten |
|
nietmeer
|
|
|