|
nietmeer
|
@pfft: tja, ik ben enorm moe |
|
nietmeer
|
@mamameisje: trusten Quote @pfft: mamameisje: Lui Vroeger toen deed ik 10 minuten over 4 km. Middelbare school. 10 min. voor 4 km...ik doe 10 min over 3 km maar ja ik had verder geen stoplichten, maar wel een drukke weg op zich die ik over moest steken |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Bookwurm: Drukke wegen kosten veel tijd ja De route die ik toen nam, heeft wel 2 tunnels en een hoge heuvel. En meerdere stoplichten, maar die tellen niet, omdat ik ze een keertje toevallig allemaal mee had |
|
nietmeer
|
@pfft: kmoest door het centrum crossen *likt lippen af* kreeg net witte chocoladeeitjes van mn oma |
|
pfft Erelid
|
Bookwurm: Centrum is een bitch. Tenzij je schijt hebt en iedereen bijna aanrijdt. Eetsmakelijk |
|
nietmeer
|
@pfft: khoefde niet over het voetpad enzo, maar gewoon over de wegen dus dat ging al sneller en dankje |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*Burp* |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: geef die boer is netjes een stoel |
|
pfft Erelid
|
Bookwurm: Mooi Tsja, hier in Groningen lopen de voetgangers op een punt gewoon over de weg. Daarom rijd ik daar liever niet. @WMR-kok: Was t lekker? |
|
nietmeer
|
@pfft: ik kan niet zeggen hier in almere want ik zit nu in apeldoorn en dan heb je trouwens hier in almere verschillende centrums... en dan bedoel ik het centrum van buiten |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Bookwurm: apeldoorn.. wat moet je daar? das wel eng dichtbij? |
|
pfft Erelid
|
Bookwurm: Oh, oke. Dan zal het wel niet zo'n groot centrum zijn. FrankB: je weet toch wie er ook in Apeldoorn wonen? |
|
FrankB Oudgediende
|
@pfft: niet iedereen ik weet t van davh11 en familie enzo, maar verder..? en Hayle die in dit dorp woont.. |
|
nietmeer
|
FrankB: ik studeer in apeldoorn (en slaap daar bij mn oma), maar loop stage in almere (en woon daar met mn ouders en zus+zusje) en hoezo eng dichtbij?? @pfft: niet zo groot als almere-stad (of almere centrum(is hetzelfde)) maar wel (vind ik persoonlijk) redelijk groot |
|
FrankB Oudgediende
|
Bookwurm: nou ja.. Apeldoorn is hier een paar KM vandaan.. dus dichtbij en jij bent eng |
|
pfft Erelid
|
FrankB: Die bedoelde ik ja. Bookwurm: Mooi. IK ben er nog nooit geweest. Alles met minder dan 100.000 inwoners is een dorp voor mij |
|
nietmeer
|
FrankB: eng??? waarom ben ik eng... @pfft: almere is toch echter geen dorp het is een stad en hij wordt steeds groter en groter en ... (want er wordt steeds meer bij gebouwd ) |
|
WMR-kok Oudgediende
Het was verrukkelijk. Bookwurm: Heeft Almere stadsrechten? |
|
FrankB Oudgediende
|
Bookwurm: je hebt geen koekjes dus je bent eng |
|
pfft Erelid
|
Bookwurm: Ja, ik weet dat het geen dorp is. Maar ja, misschien komt het door alles wat hier tussen Zwolle en Groningen ligt. Zo klein en er is niks. Vind het zelfs al triest dat de winkels in zwolle op 20.00 al dicht gaan. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: volgens mij heeft almere stadsrechten FrankB: ik kan zo bij de koekjes komen, kweet namelijk waar ze liggen @pfft: khoudt het nooit precies in de gaten, maar hier hebben ze eerder problemen met de openingstijden die zijn af en toe absurd laat maar ik ga naar mn bedje toe, kmoet morgen weer om 8 uur op school zijn en ik ben een beetje heel erg moe |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
Bookwurm: Maandag dicht of om 11 uur pas open he. Als je zou werken, kun je alleen donderdag in een winkel terecht. Paupers. Truste |
|