|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
heb de afbeeldingen toch maar verwijderd, voordat mijn ballen op het figuurlijke hakblok worden gelegd Delenn is half ninja ben ik vandaag achter gekomen, ding met linker/rechter wang, en als je met vuur speelt... |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Frostbite MeJelousta. Mijn stiefzusje heeft dat ook, die is zo mager. ben ik blij dat ik nog 'iets' heb. *bloost diep* |
|
nietmeer
|
Tieten! |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
nietmeer
|
En, ook je gezicht, of ligt zijn focus daar niet? |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
''Wat is haar kleur ogen'' is dé vraag wanneer een jongen zegt dat hij een meisje leuk vind. Als hij de vraag niet kan beantwoorden heeft hij eigenlijk geen interesse |
|
nietmeer
|
@Frostbite: hoezo geen interesse? Gewoon zak over de kop en aanpalen die handel |
|
Deus Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Okee.. I'm gonna back off here. See you later Aligator. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Dat doe je bijna altijd als ik me in het gesprek meng.. |
|
Deus Erelid
|
banaal je eerlijkheid is too much? |
|
nietmeer
|
@Deus: Ik weet gewoon hoe oversekste pubertjes denken.. Voornamelijk omdat ik er ook een ben |
|
Deus Erelid
|
@Banaal: voor de meest mensen is dat een periode, men wordt een keer volwassen, maar als de leeftijd op je profiel klopt loop je wat dat betreft iets achter |
|
nietmeer
|
@Deus: Ik heb gewoon de sleutel tot eeuwig jong zijn ontdekt! |
|
Deus Erelid
|
volgens mij probeert men voornamelijk lichamelijk jong te blijven en geestelijk wel door te groeien |
|
nietmeer
|
@Deus: Ja ik compenseer het feit dat ik op sommige vlakken heel volwassen ben met andere niet zo volwassen aspecten |
|
Deus Erelid
|
Banaal: Dus je bent lichamelijk erg oud, lopen de chicks daar een beetje warm voor?
Oude bok wil ook wel eens een groen blaadje ding ? |
|
nietmeer
|
@Deus: ach, iets met roofies en GHB enzo |
|
Deus Erelid
|
Banaal Everything you say can be held against you in the court of law |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@Opa Zot: Ik had net voot het eten koffie gezet, kwam er pas achter dat ik koffie had staan een half uur na het eten. Ik vond het zonde om het weg te gooien. |
|
Supermeid01 Erelid
*komt binnen lopen, zet schooltas op de grond en schenkt een glas ontbijtdrink voor haarzelf in* Goeiemorgen. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|