|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Banaal: Nouuuu. Maar Gers is leuk. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
ben ik weer, via firefox Offtopic:
Nous ne sommes pas étrangers à l'amour Vous connaissez les règles et moi aussi Un engagement total c'est ce que je pense de Vous ne voudriez pas obtenir cela de toute autre gars Je veux juste vous dire comment je me sens A obtenu de vous faire comprendre
Never Gonna Give You up Never gonna vous décevrons pas Never gonna courir et vous abandonnerai Never gonna vous faire pleurer Never gonna dire au revoir Never gonna dire un mensonge et vous blesser
|
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
kep nog nooit iets van hem gehoord geloof ik. Ik zie z'n naam wel eens voorbij komen, maar nog nooit ergens op geklikt |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
Deus Erelid
|
@Supermeid01: als je het mij vraagt niet kyteman orchestra is goe |
|
nietmeer
|
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Jech, sinds hij die reclame van McDonalds doet is zelfs mijn McDonalds experience verpest |
|
nietmeer
|
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
BK is sowieso lekkerder dan MC |
|
Deus Erelid
|
Banaal: maar daar hebben ze geen mcflurry?! |
|
|
Banaal: voor de BK moet ik 40 min reizen, McD zit op nog geen 10 minuten afstand |
|
Delenn Oudgediende
je kunt ook gewoon níét naar een fastfoodzaak gaan |
|
nietmeer
|
Hij is teruuug, dus ik heb mn vinger in mn poes Hij is teruuug, Gino is terug speciaal voor mij! |
|
|
Quote @Delenn: je kunt ook gewoon níét naar een fastfoodzaak gaan Maar... McD is toch ons tentje? Met speciale herinneringen? |
|
Delenn Oudgediende
?
|
|
Deus Erelid
|
@Delenn: eens in de zoveel tijd moet je zo'n stuk karton met restafval naar binnen werken om de smaak te herinneren en waarom je er niet iedere dag heen moet gaan. en McFlurry is wel strak, als het beetje warm is kleine detour om even mcdrive door te rijden voor ijsje lkkah lkkah en gemakkelijk |
|
|
@Delenn: never mind Maar ik eet ook echt nooit fastfood, alleen wanneer ik rond 8 uur thuis ben van mijn werk en geen zin heb om eten te koken |
|
nietmeer
|
@Delenn: Weet je niet meer dat Dionos je in de wc van de mcdo heeft aangeduwd? Of waren zijn roofies zo goed? |
|
Supermeid01 Erelid
@Deus: die reclame is de bomb! Edit Delenn: caps. |
|
Deus Erelid
|
|
|
Delenn Oudgediende
lol, word snapt z'n eigen spellingscontrole niet. hij wilde een woord veranderen, had ik het veranderd, wilde hij het weer terug veranderen |
|
Supermeid01 Erelid
@Delenn: Hahahaha, dat heb ik ook wel eens. @Deus: Dat blijkt maar weer Ik ga zo nokken met frans, na 2 uur neemt mijn brein niets meer op. |
|
Deus Erelid
|
met word heb ik nooit problemen,, auto correctie op iphone though... voorbeelden te over @Delenn hey! ik mis wat tekst en bij supermeid niet,, klasse justitie @Supermeid01"ik mis iets .... ...smaak" |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
jij hebt geen smaak En hij weet alleen rome en parijs en milaan te vinden... en hij heeft een sgaakgebgek @Delenn: of als word uitlegt dat na een dubbele punt geen hoofdletter volgt... in die uitleg wordt een dubbele punt gevolgd door een hoofdletter! |
|
nietmeer
|
@Delenn: Subtiele verandering van onderwerp |
|