|
nietmeer
|
Halfuurtje en geprobeerd door te trappen, maar ik kon vroeger natuurlijk harder en verder . Maar ik merk wel dat mijn been er sneller mee uitscheidt dan mn hart, dus ik denk dat ik qua hart heel snel een inhaalslag maak en ook makkelijk beter kan dan voor het ziekenhuis @MuseMatt: Britse hipster hebben nog als bijkomende eis dat ze een slet moeten zijn |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Banaal: Ik heb geen apple producten. Alleen een kapotte ipod die niet meer gemaakt kan worden. Ik heb alleen een bril en volgensmij draag ik niet eens ouderwetse kleren. Wel een StarWars Shirt. m/ |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Groenedaeler; ik zeg net toch ook dat ik 2 analoge camera's heb? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ik heb een iPhone en een macbook pro. Wat maakt dat mij? |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Supermeid01: kapotte ipod lijkt me voldoende als je hem maar de hele dag bij je hebt, ondanks dat ie kapot is hipsters maken er een sport van kleren van andere subculturen te combineren, star wars is most deff een mogelijkheid draag je toevallig vaak all star gympen/schoentjes? |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
ok... dus die hele oude spiegelreflex die in de kast stond en we weggemieterd hebben... was hier een markt voor dan? ik heb alleen maar een compactcamera omdat dat gepiel met rolletjes gewoon niks voor mij is maak er toch best aardige foto's mee hoor, maar hipsterdom zit er dus voor mij niet in. weet nog steeds niet of dat juist goed of slecht is... |
|
Groenedaeler Senior lid WMRindex: 43 OTindex: 921 Wnplts: Anna Paulo T |
@Delenn: Sorry lieverd, las ik ff overheen. ik doe niet aan fruit. En mijn kleding.... ik doe niet aan trends mee, zal ik wel saai zijn.... maar mijn witte sokken mag ik gewoon weer aantrekken.............. KRNGGGTGGTTTT Krijg ff een wegrtekker songfestivalnummertje op radio.... |
|
|
Sort of... Heb alleen geen geld meer om een zwembad in de tuin te laten graven. |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
MIADIA Oudgediende
|
@Deus: jij bent een soort expert op dit gebied? |
|
Deus Erelid
|
Ik geef je nog een paar maand voordat je die spiegelreflex bent en je jezelf officieel uitroept tot hipster damn, op zijn minst ben je wannabe-hipster! @MIADIAalle internet (sub)culturen genieten mijn interesse, ik zou zeggen dat ik er aardig wat vanaf weet |
|
|
Wat boeit t wat iemand draagt of wat iemand heeft... Zolang die persoon zich er maar lekker bij voelt. |
|
nietmeer
|
Quote @Dionos: Sort of... Heb alleen geen geld meer om een zwembad in de tuin te laten graven. Ha die heeft mijn papa wel en volgende week wordt die weer zomerklaar gemaakt |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
Delenn Oudgediende
@MIADIA: argh ja daar is een enorme (hipster? ) markt voor kijk maar eens op lomography en op ebay. Daar gaan 'vintage' camera's als zoete broodjes over de toonbank zelfs camera's die het niet meer doen. Ik heb een 60 jaar oude Lubitel (google maar ) en een 40-50 jaar oude FED-3 (minder boeiend). Als je een goed merk analoge camera had, had je er rijk mee kunnen worden om die te verkopen |
|
nietmeer
|
Volgens mij heeft mijn moeder nog allemaal oude spiegelreflex camera's ergens in een doos op zolder liggen *telt zich rijk* |
|
|
Ik ga naar afsluiten en naar huis. Vaarwel! |
|
nietmeer
|
|
|
MIADIA Oudgediende
|
@Delenn: Ah... jammer dan nu niks meer aan te veranderen *als hadden komt is hebben te laat* Banaal: 'k zou maar ff checken ja |
|
Delenn Oudgediende
Banaal: ga kijken dan! |
|
Deus Erelid
|
shit, ik krijg tekst niet meer af voor vijf uur, ga ook niet langer blijven. dan morgen maar afmaken. ben nu trouwens ook niet meer zo moe |
|
nietmeer
|
ja ik ben daar nu niet JONGEN |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Hoihoi |
|
MIADIA Oudgediende
|