|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
proefjes |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik ben wel eens de klas uitgestuurd vanwege een scheet door de leraar uit de klas daarnaast. |
|
nietmeer
|
Ik ben naar Dr. Phil aan het kijken. Echt wat een domme ouders heb je daar. Een moeder die supervaak naar de plastisch chirurg gaat en, als haar kind oud genoeg is (16), ook wel daar naartoe mag voor botox, sproeten verwijderen en andere ingrepen waardoor haar dochter op Miley Cyrus kan lijken xD |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ik kon niet eens mijn toets doen vanochtend. Daar zit je dan een hele middag voor te leren.. Great. |
|
nietmeer
|
Bij ons was de donderdag gaaf . blokuur bio, blokuur scheikunde en engels, dat laatste vond ik ook niet zo erg @Supermeid01: Een middag leren is niks, ik leer soms wel 4 dagen voor 1 tentamen.. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Wat een domme reden om eruit te worden gestuurd...... |
|
zombietroll Senior lid WMRindex: 52 OTindex: 931 Wnplts: De meern
|
Hallo |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
@banaal Why you so up in my bizniz? |
|
WMR-kok Oudgediende
mamameisje: Orde verstoring. Maar ik was daarmee wel gelukkig. De rest van de klas baalde, die moest in de stank blijven zitten. |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
ik heb wel eens zo'n luide scheet in de klas gelaten dat iedereen omkeek en ik dus schrijven alsof er niets gebeurd was, dacht er op dat moment niet aan dat dat nogal incriminerend is ik moest bukken om een pen op te rapen waardoor de druk op het middenrif iets te groot werd |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Dat noemen we "perspectief bieden" @Deus: bij ons had iemand in de 4e d'r broek volgescheten |
|
Supermeid01 Erelid
Wait..What.. |
|
nietmeer
|
Ze voelde zich niet lekker, dus ze had een bruine smurrie geproduceerd. Haar buurvrouw werd er misselijk van en ik kon echt een kwartier lang niet stoppen met lachen |
|
WMR-kok Oudgediende
Banaal: Gatver Banaal, ik zat net koffie te drinken. Bijna mijn toetsenbord nat. |
|
nietmeer
|
Banaal: Ahh gadver, ik moet er niet aan denken dat het bij mij zou gebeuren |
|
Deus Erelid
|
Banaal: ik heb ook wel eens een nummer 2 verward met een scheetje maar dat was gelukkig thuis en nabij het toilet |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Ik ook, kon het toen nog net tussen de billen houden. |
|
nietmeer
|
Ik moet weer gaan, tussenuur is voorbij |
|
Supermeid01 Erelid
*zingt 'you're gonna be populair'* 'Elfie, now that we're friends, i've decided to make you my new project.' 'you really dont have to do that..' 'I know.. That's what makes me so nice' *Ping* LaaLaaLaaaahLaaah. We're gonna make you Po-Pu-Lair. ^_^ Why, Giselda. Look at you.. You're beautiful.. 'I.. I have to go' '..you're welcome' |
|
Deus Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Wie zit er nog meer Dr. Phil te kijken? |
|