|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Bookwurm: manks wa, ait nich |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
goede morgen allemaal @WMR-kok: lang niet gezien.. ik heb hier al lekkere verse asperges gekocht, gekookt en gegeten |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: dan vraag ik me af welke taal het is? |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Verveel je je? Ga dan "The Board Game" spelen |
|
WMR-kok Oudgediende
@allone: Beetje verslaafd geworden aan Skyrama. Komt door Taz. Bookwurm: Één of ander dialect van boven de sloot. @MuseMatt: Goedemorgen |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: dan al het wel ergens uit friesland komen, want over het algemeen haal ik wel wat eruit bij een dialect, maar als het fries wordt dan lukt het niet |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Moggel Ik ben niet meer gewend op tijd op te staan... moet zo bijles geven... Ik denk dat het Twents is ofzo... |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: hoe laat sta jij dan tegenwoordig op..., want dit is echt niet vroeg of je moet echt vroeger opgestaan zijn... engelse bijles??? en goedemorgen |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
Quote @WMR-kok: Waar zijn de asperges gekocht? in noord limburg, een boer hier heeft buizen met warm water onder zijn veld lopen, en had eind maart al verse asperges van t veld. mijn moeder en ik hebben genoten, we hebben ze een uur nadat ze geplukt waren gekookt, verser kan het niet. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik ben nu om 8 uur opgestaan, sta meestal rond 9 uur op nu En ja, Engelse bijles. |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: zeur niet kmoest vanochtend om half7 opstaan, omdat ik om 8u op school moest zijn |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Bookwurm: zodra ik stage heb deel ik je pijn weer |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: hoe laat moet je dan opstaan? ik moet als ik stage loop half6 á kwart voor 6 opstaan...als ik met de monteur mee ga en als ik op kantoor zit met stage moet ik half7 opstaan |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Bookwurm: het is twents en letterlijk vertaald is het: soms wel, altijd niet vrij vertaald: soms wel maar niet altijd |
|
nietmeer
|
|
|
MuseMatt Oudgediende
|
Afhankelijk van waar ik op stage ben sta ik dan rond 6 uur of half 7 op. Ik ga |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@allone: geforceerde groei dus. Maar de lekkerste asperges haal je inderdaad bij de boer. |
|
nietmeer
|
*kijkt boos naar bookwurm* Weet je wel niet hoe laat het is? *kijkt zelf op de klok* Oeps bijna half 10 zing dan nog maar even door *gaat opstaan en ontbijten * |
|
WMR-kok Oudgediende
Taz: Hey Taz Er is een vloot vliegtuigen onderweg naar je toe. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: mooi zal over een uur es gaan kijken |
|