|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
mja, afgezien dan dat de titel erg bekend is heb ik het nooit gekeken. Klassieke musical drama's spiken niet echt mijn interesse maar gerard butler is wel een goede acteur mss moet ik het eens downloaden. Als het een beetje typecasting is moet het wel redelijk zijn. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Bookwurm: Ik zag bij de beschrijving dat Gerard Butler de rol als phantom speelde. En gegeven de locatie van het stukje film kon het niet anders meer zijn dan The Phantom of the Opera. Maar ook zonder de beschrijving had ik er wel opgekomen. |
|
nietmeer
|
@Deus: sorry @WMR-kok: haha kheb de film al heel lang niet meer gezien en dat was ook al niet eens vanaf het begin...want het was op tv en we waren te laat ernaar te kijken, maar mn zus heeft hem gedownloadt dus nu is het alleen nog ff kijken voor wat tijd |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Het is een aardige film, ik heb een oudere versie destijds gezien. Dat was nog een zwart-wit uitvoering. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: welke?? als ik deze had laten zien dan hadden jullie hem gelijk geraden (2 liedjes (of je moet 3 beter vinden ) in 1 ) @Deus: gerald butler kan trouwens lekker hoog zingen soms dat hoor je bij het 2e liedje van de link in deze reactie en je moet weten dat ik nu nog best wel de leuke, rustige stukjes ervan eruit pik |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Welke... Dat is meer dan 20 jaar terug dat ik het gezien heb. |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: THIS IS SPARTA butler kan hoog zingen?! misschien moe tik het maar niet kijken |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Het was de originele film. |
|
nietmeer
|
@Deus: twee of 3 keer en alleen in dat ene liedje heeft ie een hoge toon gezongen mn laatste link en dan rond 09:42 begint een hoge noot... @WMR-kok: dat zegt mij niks... |
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: dat vind ik niet echt hoog eerlijk gezegd. klik butler heeft geen vrouwen stem, het leek me al raar dat ie hoge noten zou redden |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Deus: ik zeg ook niet dat ie een vrouwenstem heeft, maar voor een gemiddelde man is het best wel hoog |
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: denk dat het vrij zacht was hoor maar dat ze het versterkt hebben. Ik vind het nogal laag en vlak klinken eigenlijk alhoewel, als je zou weten hoe zwaar ik zuig in alles wat muzikaal is kan ik er compleet naast zitten |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: jah, dat is wel hoog. Damn gerard butler will never be the same |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
nietmeer
|
@Deus: haha Sweet dreams everybody |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen |
|
Supermeid01 Erelid
Ik ga ook slapen *huppelt het cafè uit met haar nieuwe broek* |
|
Deus Erelid
|
yesterday,,,, all my troubles seemed so far away *tumtum tie dum tum* truste |
|
Supermeid01 Erelid
Goeiemorgen denk ik.. *wrijft in ogen* |
|
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Goede morgen allen
|
|
Supermeid01 Erelid
Woohoo ik draag mijn ripped jeans vandaag! Ik ben er best trots op. Ik heb bijna niets van de kniestukken overgelaten |
|