|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
lekkerrr Ben je nou farmerama zwart af te schilderen? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
keukenmuur voor de nieuwe wandschildering. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Oe, gaaf wat ga je erop zetten? heb weleens eerder gezien dat je goed kan tekenen |
|
WMR-kok Oudgediende
een nachtlandschap bij nieuwe maan. Oeps, bedoelde bij volle maan. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Dan doop ik je nu om tot Nachtkok Hoop dattie mooiwordt en ben benieuwd naar de foto Lol las het maar dacht automatisch volle maan terwijl je bij nieuwe maan al zowat klaar zou zijn |
|
WMR-kok Oudgediende
ik heb eerst de muur goed schoongemaakt, toen een foto ervan gemaakt. Morgen eerst weer een foto maken voor ik verder ga. Ik maak er een hele reportage van. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
oke dan leuk ben benieuwd vandaag met buurjongen in onze voortuinen bezig geweest, onkruid wieden, lateien aangebracht zelfs de stoep recht gelegd omdat het er anders niet uitzag worteldoek erop en grind gestort..... ben een beetje trots op mezelf ook al, geef ik niets om tuinen en heb ik overal spierpijn Buurvrouwtje ook weer blij die schijnbaar niet kon leven met mijn woestenij voor de deur morgen plantjes kopen om het af te maken |
|
WMR-kok Oudgediende
Je kan beter kogels kopen. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
voor de buuf? ..... tja je weet nooit wat je ervoor terugkrijgt Had haar wel mooi kunnen gebruiken om die krater op te vullen in de tuin door de regen |
|
WMR-kok Oudgediende
Nee, om de tuin af te maken. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Maar hoe is het met jou? |
|
lepeltjes Oudgediende
|
het zelfde ben voor gek verklaard en hoef niet eens meer te solliciteren en sociale dienst wil dat ik weer psychotherapie ga volgen maar dat heeft weinig zin volgens therapeuten en zo modderen we door Werk wel drie dagen vrijwillig in de nacht en dagopvang voor daklozen in Rotjeknor met groot plezier |
|
WMR-kok Oudgediende
zit nog steeds de hele dag thuis. Nog steeds in de ziektewet van de ww.
Ik probeer de dag door te komen, af en toe een beetje werken in het huishouden. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Weet half/half van je situatie af is er nog kans dat je situatie verbetert? |
|
WMR-kok Oudgediende
een hele kleine kans, maar gaat langzaamaan achteruit. Ik doe er ook steeds langer over om iets te kunnen doen. En op het ogenblik redelijk veel last van de tenen. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Ah das wel balen voor je.... weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen (sorry) Het gekke is dat ik lichamelijk niet zoveel mankeer maar zo depri ben(vaak)dat het me allemaal niet meer interesseert dat het een puinzooi word om me heen Een mens kan raar inelkaar zitten |
|
WMR-kok Oudgediende
Depri ben ik ook vaak, al laat ik dat aan de buitenwereld niet merken. En woedend. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
ik ook normaal niet terwijl het eigenlijk wel verlicht want gedeelde smart is halve smart Die woedde herken ik ook wel al ligt de situatie w.s.anders |
|
WMR-kok Oudgediende
als ik erover begint te praten wil men het al heel snel het ergens anders over hebben. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
yup dan krijg je vaak van? doe es normaal man, kijk naar de mooie dingen in het leven, niet wetende dat dat op dat(datdatdat)moment gewoon niet gaat. |
|
WMR-kok Oudgediende
AH bijvoorbeeld, ze hebben 2 brede gangpaden bij de kassa's maar vaak is er maar 1 open en soms zelfs geen een. ze zeggen dan, meneer wij hoeven er maar 1 open te houden dus u moet het er maar mee doen. alleen als ze niet anders meer kennen gooien ze het 2de brede gangpad open.
In geval van een noodsituatie moet ik dus eerst kijken welk breed gangpad er open is, anders kan ik er nog geeneens uit.
Alle gehandicapte mensen lopen er over te klagen. En nog doen ze er niets aan. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Zal je het nog sterker vertellen in de c1000 in ons dorpie is een breed pad maar daar staan altijd heel verhinderend een rij winkelwagentjes geparkeerd zodat niet betalers niet al te makkelijk de super uitkunnen vluchten Komt er eens iemand binnen met een scootmobiel wordt eerst saggo de stoet winkelwagens naar buiten getrapt en die persoon onvriendelijk geholpen Daar gaat zelfs mijn bloed van koken, hou die kassa dan als hoofdkassa maar nee das te dicht bij de schuifdeur en dus te koud gelukkig gaat de c1000 plat en word er ergens anders een nieuwe gebouwd en hoop dat het dan beter is geregeld. |
|
WMR-kok Oudgediende
Aldi hier, 1 breed gangpad, 2 gewone gangpaden bij de kassa. Breed gangpad is weleens afgesloten met een hek die op slot zit en de gewone gangpaden waardoor ik niet langs zijn dan open. mocht er daar brand uitbreken, dan zit ik als een rat in de val.
Daar ga je bloed pas van koken als het daar brandt. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
ja precies en dat kan gewoon niet, ook niet volgens de wet maar er worden nou eenmaal teveel oogjes dichtgeknepen door de overheid |
|