|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Nuut Nuut. |
|
nietmeer
|
*wandelt het café in* Ahum, zijn er soms mythische of magische wezens aanwezig die mogelijk een risico vormen voor mijn gezondheid? Nee? *Gaat aan de bar zitten* Rust... |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.019 OTindex: 93.501
|
Vailan: op eigen risico hoor, ik, als mythisch en magisch wezen, neem niet de verantwoordelijkheid voor jouw gezondheid |
|
nietmeer
|
Ik had het meer over eenhoorns en dat soort ongein . Oh ja, en (weer)wolven tellen ook mee, die zijn namelijk ook schadelijk voor mijn gezondheid . |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.019 OTindex: 93.501
|
Vailan: wolven lopen hier voortdurend heen en weer |
|
nietmeer
|
Dat weet ik . Soms zijn ze aardig, soms niet . En soms blijkt een weerwolf eigenlijk een eenhoorn te zijn . Snap jij het nog? Ach, ik heb lange tijd ook zo'n rol gespeeld |
|
nietmeer
|
Unicornus! |
|
nietmeer
|
Oh, daar is d'r al eentje |
|
nietmeer
|
Zonder mij had je niet eens een huis! |
|
nietmeer
|
Alev, veeg je hoeven voordat je binnenkomt En zonder jou had ik ook wel een huis gehad , mijn 'connecties' zijn daar goed genoeg voor . |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
ik ben hier een tijd niet geweest |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ikke98: Welkom! pas wel op dat je niet de eenhoorns boos maakt. geloof me, die magie is sterk. |
|
ikke98 Erelid
|
Davh11: |
|
Supermeid01 Erelid
Hallooo |
|
nietmeer
|
Quote Davh11: ikke98: Welkom! pas wel op dat je niet de eenhoorns boos maakt. geloof me, die magie is sterk. Daarom zijn ze zo waardevol in een leger als je Heroes of Might and Magic speelt |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Southpaaaarkk! YEAAHH. ikke98 |
|
|
zeau, en toen was de mens opeens weer actief in het café |
|
nietmeer
|
Niet mijn schuld Blame the unicorn. |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Davh11: jeaaaaah |
|
nietmeer
|
Vailan, jij ziet dat fout.
Vroeger leefden de eenhoorns samen met 't kaasvolk. Maar die waren walgelijk, dus zocht mijn Meester (De krachtigste eenhoorn) naar 'n nieuwe leefomgeving. Hij heeft de aarde gevonden. Het was vol met primitieve mensen. Mijn Meester, ik en Skippy leerden de mensen zich te vestigen en een taal te spreken. Ze werden slim, en eerden ons. Toen vergiftigde het kaasvolk de mensen. De mensen werden haatdragend en willen de eenhoorns dood hebben. Daarom heb ik een mensengedaante aangenomen. |
|
nietmeer
|
Holy.... Je bent wel erg ver heen als je een eenhoor gaat aanbidden . Ik buig voor Malassa en niemand anders |
|
Supermeid01 Erelid
TIMMEH. |
|
|
Alev het verhaal gaat verder: Skippy is in een vlaag van verkazing onder de Verenigde Staten naar de maan gestuurd. Tot op heden is Skippy een inwoner van de maan. De enige.
Kaas is nu in een coma geraakt. Totdat Groot-Kazië de wereld weer tegemoet treedt en alle kazen activeert, zijn we veilig als mens. De eenhoorns zijn echter nog steeds in gevaar. |
|