|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
nietmeer
|
Duits is niet zo fun. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
En nu moet ik even 2 uur wachten tot Louise terug is. Stom, ik had mooi duits kunnen leren nu, maar dat ben ik dus vergeten, domme ik. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Deutsch ist eine Sehr tolle Sprache jah? Ich spreche es leider nicht so gut. |
|
nietmeer
|
"Verbind de volgende woorden" *doet random iets* Alles klopt. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Quote @MuseMatt: Deutsch ist eine Sehr tolle Sprache jah? Ich spreche es leider nicht so gut. Die deutsche Sprache ist wirklich fabelhaft. Jedenfalls besser als englisch |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Doe mij maar Engels, heb je iets meer aan op't moment |
|
emmertje Oudgediende
|
@MuseMatt: Ligt een beetje aan het werk dat je doet Ik heb meer aan Duits dan aan Engels; verreweg de meeste van mijn gesprekspartners zijn Duitstalig |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*Zingt Heartbeat van Martine Bond* 'Heartbeat Sky-High, tell you that i'm gonna fly. Peacefull, weightless, Rainbows watch me passing by. And Oohwooh, I feel like a butterfly, and you're the only reason why. Open your heart, don't wait any longer. let me be yours, together we're stronger.' |
|
nietmeer
|
Mijn hele Duitse familie spreekt geen enkele woord Engels. En ook geen Frans. Dus ik moet alles vertalen. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
In Parijs was het heel erg.. Heb ze toen uiteindelijk achtergelaten op de Eiffeltoren. Franse familie was veel vriendelijker. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Grr, ik heb een schijthekel aan koortsblaasjes op mijn lip >< |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote @MuseMatt: Doe mij maar Engels, heb je iets meer aan op't moment Wacht maar.. Tot WW3 |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik spreek sowieso geen zombie, dus zodra WW3 komt ben ik hopeloos verouderd. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Quote @Dionos: Quote @MuseMatt: Doe mij maar Engels, heb je iets meer aan op't moment Wacht maar.. Tot WW3 Wttn, dan heb je meer aan Han chinees of mandarijn of hoe het ook heet? of wa bedoelde ge? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote @Deus: Wttn, dan heb je meer aan Han chinees of mandarijn of hoe het ook heet? of wa bedoelde ge? Alle wereldoorlogen hebben tot nu toe een soort van Duitse aanstichter gehad. Oftewel: de kans is groot dat dit ook het geval is voor WW3 |
|
nietmeer
|
Als WW3 begint, woon ik al op Mars. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
emmertje Oudgediende
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Alev: Yep, kostte maar 20 euro. Degene die de deur geopend heeft was in een goeie 5 minuten tijd klaar. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
En nu weten we dus ook waarom we van die haken op deuren hebben zitten |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Quote @Dionos: Alle wereldoorlogen hebben tot nu toe een soort van Duitse aanstichter gehad. Oftewel: de kans is groot dat dit ook het geval is voor WW3 Ik weet nog wel zoveel van geschiedenis dat duitsland een belangrijke speler was in beide ( xD ), echter is in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst... en duitsers beginnen wss WO3 niet imho,, Alev: als jij op mars woont ben ik er vrij zeker van de de wereld oorlog uitmond in de eerste intergalaxtische oorlog |
|