|
nietmeer
|
*eet nog meer koekjes* |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*eet een zak chips leeg* |
|
nietmeer
|
*pakt een glas cola en gaat languit op een strndstoel liggen* |
|
Supermeid01 Erelid
Strndstoel? *Gaat op de bank hangen met de muziek hard aan en een zak m&m's* |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Ik bedoel strandstoel Ik lig namelijk in de tuin met mijn laptop |
|
Supermeid01 Erelid
@mamameisje: Lekker |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
mamameisje: Mahahaha Goed uitzicht? |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Ja, heel erg goed uitzicht. Al die jongens komen net bij het strand vandaan en ze hebben dus geen shirt aan, dat vind ik helemaal niet erg |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*doet haar zonnebril af en gooit hem weg* |
|
Supermeid01 Erelid
mamameisje: Hahaha. Alev: condescending wonka. Nice move Alev, nice move. |
|
nietmeer
|
Wie wil een stuk appeltaart? |
|
Supermeid01 Erelid
Lekker. Aah ik ben zenuwachtig. ik ga zo om 10 uur m'n vriendje bellen.. |
|
nietmeer
|
Het hoge gras kriebelde tussen haar tenen en buik. De avond was koel. De maan die bijna vol was sierde de hemel. Ze ging zitten. Genieten van de rust. Haar kop gooide ze in haar nek en opende haar bek om een gehuil te laten horen. Nog voordat ze geluid uit haar keel kon laten glippen, hoorde ze geslaag van vleugels. Meteen werd ze in haar rug gebeten en weg geslinderd, richting de grote oude boom. Maar in plaats van tegen de boom aan te knallen, veerde haar pootjes mooi mee, om vervolgens haar lijf de boom in te dragen. Snel klimde ze naar de hoge dikke takken. Minachtend keek ze naar het beest dat haar weg geslingerd had. Een draak. Het deed Silva niets. ---- ^Dat ga ik dus tekenen, in plaats van een slapende Silva. Sorry Vailan, slapende Silva is niet spannend. |
|
Supermeid01 Erelid
Hij springt direct over naar voicemail. Hij heeft zijn mobiel dus waarschijnlijk uitstaan. |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Supermeid01: goh, wat een ontzettend zeldzaam en vreemd fenomeen, ik zou maar snel de sterren raadplegen, kijken of die je gezeur nog willen horen :') |
|
nietmeer
|
@DEvH: *aait* |
|
nietmeer
|
Aardrijkskunde leren is een bitch 4 boeken en een shitload aan aantekeningen, mijn computer is begraven onder papier |
|
Supermeid01 Erelid
Alev: Ô.O DEvH: Hou jij je er even buiten, wil je? |
|
nietmeer
|
N'aw. 't Is ook zoveel onzin. Gelukkig hoef ik voor de toetsweek alleen de ozon shit kennen. En dan laat ik het vallen. @Supermeid01: Ê Û Î Ô Â |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: met alle plezier ik lach mij ook stuk zonder jouw mededeling erin Alev: Ozon? makkelijk |
|