|
nietmeer
|
And I am the Herald Hoi |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
hooi |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
w : ioH |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Goedenavond Ik heb net een halfuurtje gelegen, puur ommdat ik me niet lekker voel en een beetje zenuwachtig ben voor morgen. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Supermeid01: misschien moet je daar eens aan gaan werken Je hoeft niet zenuwachtig te zijn. Ik had vandaag een examen en een sollicitatiegesprek, maar ik had geen last van zenuwen. ... misschien ook niet gezond, maar goed het hoeft niet. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
@DEvH: iedereen is anders, als @Supermeid01 zenuwachtig is, dan is dat zo, weinig aan te doen.. succes @Supermeid01DEvH: en ben je geslaagd voor je examen en is t sollicitatiegesprek goed verlopen? |
|
nietmeer
|
@allone: ik bedoel alleen maar te zeggen dat je eraan kunt werken. Ik was ooit bang voor toetsen, nu doet een examen mij niets meer... Er kan progressie in zitten. of ze die progressie wil en kan aansturen, dat is aan haar geslaagd? Cijfers krijg ik begin juli sollicitatiegesprek ging goed staat allemaal in mijn blog. |
|
Supermeid01 Erelid
Alev: Iknow, mijn therapeut zei dat het damen met hoofdpijn klachten een heftige vorm van stress kan geven. Alhoewel ik denk dat ik, als het eenmaal vakantie is, weer wat meer kan ontspannen. DEvH: Progressie? |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Ik vind zenuwachtig zijn niet hetzelfde als stress hebben. Als je goed hebt geleerd, kun je gewoon alles opzij zetten. Niet goed geleerd... Tja, dan ben je fucked. Gewoon dat accepteren. *Is bezig dat te doen* |
|
Supermeid01 Erelid
@alev Ik heb goed geleerd, dat weet ik van mezelf. Ik heb alleen erge moeite het dan ook opzij te zetten. Ik ga maar eens slapen. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: progressie = vooruitgang. regressie = achteruitgang |
|
nietmeer
|
nog maar3 episodes van house en dan heb ik alles gezien xd |
|
nietmeer
|
nosphoenix: Ik ga er niet aan beginnen. |
|
nietmeer
|
verklaart hierbij het cafe weer voor geopend |
|
Supermeid01 Erelid
Goeiemorgen |
|
Toasty Senior lid
WMRindex: 514 OTindex: 580
|
Mogûh allen! *Boterham zwaait* |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Môgge |
|
Supermeid01 Erelid
Nog even... En dan vakantie! |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
Supermeid01 Erelid
*Heeft op een sportdag en een paar handtekeningen na vakantie gaat het vieren* *Deelt punten vlaai en koffie uit in het café* |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
bleh, vlaai hebbu ook gewoon een mariakaakje? |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
morgu luitjes |
|
Supermeid01 Erelid