|
nietmeer
|
Ik heb echt jaren geen vissticks meer gegeten. Maar ik vond ze altijd wel lekker. Misschien iets om weer te gaan doen. Vis is vis. Vis is lekker. Maar dat kan komen omdat ik maar weinig soorten vis opheb. Ik heb nooit mosselen gegeten. Wel ontleden bij biologie. Verzorginsstaat positief is... Nederland? Maar ach. Voor mij heeft het geen negatieve naklank en ik verdiep me ook niet op artikelen en betogen die kritiek leveren op Nederland als staat. Ik verdiep me helemaal niet op de politiek. |
|
nietmeer
|
Mossels zijn lekker, maar je moet ze met je ogen dicht eten. Ze zien er slijmerig uit. Vissticks vindt iedereen lekker, behalve ik. Dat is mijn fout. Ik eet er gewoon heel weinig van en alles komt goed. Ik verdrink ze gewoon in de mayonaise Ze zijn gefrituurd, dus we hebben er mayonaise bij. Ik probeer politiek ook te vermijden. Maar als ik me verveel, of gewoon bij geschiedenis, waait zoiets wel langs. |
|
nietmeer
|
Vissen leven in water. Dus als je ze in de mayonaise stop, gaan ze weer zwemmen. Als je ze wilt verdrinken, moet je ze in de lucht stoppen ofzo. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
In mayonaise zit niet veel zuurstof, dus denk niet dat ze daar lang overleven hoor |
|
nietmeer
|
Kunnen we een petitie starten waardoor de Lama's weer terug komen? |
|
Sto Oudgediende
|
Waar zijn ze heen dan? |
|
nietmeer
|
Ken je de improvisatieshow De Lama's niet? |
|
Sto Oudgediende
|
Jawel, ik dacht dat je de lama beesten bedoelde, en ik was er vrij zeker van dat die er nog waren |
|
nietmeer
|
Je wilt ze dood hebben, gij bertdoderd. D: |
|
Sto Oudgediende
|
Je hebt het fout Ernie |
|
nietmeer
|
Wie was de gele? |
|
Sto Oudgediende
|
Bert |
|
nietmeer
|
Vissticks zijn vis in een knapperig korste, dus die kunnen zowiezo al niet ademen |
|
Sto Oudgediende
|
Sowieso niet nee |
|
nietmeer
|
Ook al valt het nog net buiten de 14-daagse weersverwachting: ik voorspel dat het tweede paasdag in Barendrecht mooi weer wordt. Wie met familie Wortel op pad gaat, heeft altijd mooi weer. |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Someone feed me. |
|
Sto Oudgediende
|
*geeft lucht* |
|
nietmeer
|
Dat nummer... wtf.
|
|
Sto Oudgediende
|
Portal...is....awesome |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Alev: Dat is het eindlied van Portal. Een spel waarbij je een 'portal gun' krijgt, waarmee je puzzels moet oplossen in 'testkamers'. Als je twee portals schiet, kun je jezelf en andere dingen teleporteren. Zoek maar eens op youtube naar 'portal' om een idee te krijgen. Het doel is uiteindelijk te ontsnappen en de hoofdtestcomputer uit te schakelen. Het is vooral een puzzelspel. |
|
nietmeer
|
@Madarian: Ik weet wat Portal is. Ik speel het niet. Ik haat puzzelen. Ik vind RPG's leuker. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik vind RPG's gay |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@ ik tiwjfel* of vissticks de vis is om lekker te vinden - volgens mij is er niet veel meer vis in de visstick..
* dit is de enige goede schrijfwijze van tiwjfel - je ziet het aan het woord waarom. |
|