|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
meestal wel maar ben 5 jaar niet naar de kapper geweest |
|
RupertMeurdog
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
mijn haardos is voller aan het worden. |
|
RupertMeurdog
|
@WMR-kok: Gelukkig maar dan hebben we minder haren in de soep. |
|
WMR-kok Oudgediende
een paar weken terug mijn haren geknipt, ongeveer 30 centimeter lengte eraf gehaald
speel je nog steeds skyrama lepeltjes? |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Hippie |
|
WMR-kok Oudgediende
haren zijn nu weer kort lepeltjes. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
nee nooit meer gespeeld en weet eigenlijk niet eens me wachtwoord meer Welk level zit je nu? |
|
RupertMeurdog
|
Quote @lepeltjes: meestal wel maar ben 5 jaar niet naar de kapper geweest Wie is hier een hippie? |
|
lepeltjes Oudgediende
|
ik pas niet in een hokje |
|
RupertMeurdog
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
meurdog, ik ben ook al heeel lang niet naar de kapper geweest, ik doe het zelf. skyrama ben ik een jaar geleden mee gestopt, ben daarna farmerama gaan spelen ben daar nu bijna level 83 |
|
RupertMeurdog
|
@WMR-kok: Ik zou dat ook zelf wel willen doen maar ik heb al zo'n rotkop en als ik dan de tondeuse erover haal......... |
|
lepeltjes Oudgediende
|
@RupertMeurdog: ja dat gaat nog net @WMR-kok: 83 pas? speel ik ook niet meer speel alleen zo nu en dan nog marvel alliance, lvl 207 |
|
WMR-kok Oudgediende
wanneer heb je het voor de laatste keer gespeeld lepeltjes (farmerama)
meurdog, tondeuse met een kammetje erop, ben dan een goed uur bezig. |
|
RupertMeurdog
|
@WMR-kok: Ja maar dan heb je alles op 1 lengte? Dat moet bij je postzegel passen vind ik. |
|
WMR-kok Oudgediende
het scheelt me wel ongeveer 25 euro meurdog. kapper is niet meer zo goedkoop tegenwoordig. |
|
RupertMeurdog
|
@WMR-kok: ja tuurlijk, zou ik ook blij mee zijn. Maar als ik dan in de spiegel kijk. Ik dacht eerst dat je 25 meuro schreef. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Dik een jaar geleden maar weet echt niet meer welk lvl ik was wat ik wel weet is dat lvl-en een onmogelijke opgave werd |
|
WMR-kok Oudgediende
farmerama is al helemaal veranderd in een jaar tijd, en het gaat binnenkort weer een stuk uitbreiden. tegenwoordig vaak een event. en er is ook een chat bij het spel |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Dat is wel tof dan is de markt nog een beetje aantrekkelijk om snel geld te verdienen? |
|
WMR-kok Oudgediende
ligt eraan wat voor soort event er is. zelfs met de mest is er dan grof te verdienen. ook veel dierensoorten bijgekomen en soorten gewassen en boomsoorten |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Pauwen, eekhoorns en vlinders waren mijn laatste aanwinsten |
|
WMR-kok Oudgediende
gloeiworm, vleermuis, spinnen, paarden, ezels, vissen, vossen, eland, kraaien en nog een paar diersoorten
tegenwoordig zijn er 5 verschillende ambachten
de ambachten worden later nog verder uitgebreid
je hebt nu de bakkerij, jammakerij, bloemist, spa manager en alchemist.
grafisch is het spel heel mooi geworden |
|
lepeltjes Oudgediende
|
gloeiworm kwam ik maar niet aan maar had wel 16 vleermuisstallen Ezels, vossen zijn nieuw voor me Ga morgen eens opzoek naar me wachtwoord het begint weer te kriebelen *Zal wel komen door lentekriebels dezer dagen Voor nu: leuk om je weer eens te spreken maar ga er een eind aan breiden moet over 6 uur alweer op Goedenacht kok |
|