|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.012 OTindex: 93.490
|
wortel: zoals Alev zegt "gewoon een vraagje" nav een opmerking van jou over 'naderende verjaardagen' maar dat moeten we wel vieren, hè.. met taart en drank hier in het café?! ~ om te voorkomen dat we niet allemaal zo mager worden als Nachtgold soms werkt mijn geest een beetje traag, en dan reageer ik pas een paar dagen later op iets.. de vogels zingen al weer, en het is pas 4.20 uur.. ga nog ff mijn ogen dichtdoen |
|
allone Oudgediende
|
Alev en waarom is Nachtgold zo mager? moeten we hem nu Nachtcold gaan noemen? |
|
nietmeer
|
@allone: ik heb bij mezelf niets over jaardagen kunnen vinden, maari k vind het best Zal ik dan virtuele boterkoek meenemen? En zelfgemaakte limoenade? |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
wortel: zelfgemaakte limonade is altijd goed |
|
allone Oudgediende
|
wortel: vlierbloesem? of echte limoen? pas op, ik heb een goed geheugen, hoor |
|
nietmeer
|
@allone: Geen idee. De vogels eten gewoon goed. Ze krijgen voldoende voedsel. Ze krijgen de nodige mineralen etc. Ik ga hem nu wat vetter voedsel geven. |
|
allone Oudgediende
|
Alev: boter? kan me herinneren dat de vogels in de winter ooit mijn pakje boter hebben opgegeten, wat buiten op de vensterbank lag.. === hoe zie je dat een vogel mager is.. want ze hebben zoveel veren?!? hoe gaat het met je schoolwerk? |
|
Loek Oudgediende
|
@allone: daar kom je wel achter als je ze aan het wassen bent |
|
nietmeer
|
Erm.. Dat is niet zo gezond. Voor de Europese zangvogels misschien wel, maar niet voor parkieten. Nee, ik geef hem wat zonnepitten en nat rivier. In het midden van de borst zit de beenmerg. Deze moet voelbaar zijn, maar niet scherp. Die van Nachtgold is dat dus wel. Daarom zit hij ook steeds bol. Schoolwerk... Veel, wiskunde en biologie gaat prima. Natuurkunde absoluut niet. Scheikunde is chemisch rekenen... Maar goed. Tim was weer gezellig bij mij. Ik ga nu genieten van thee. |
|
nietmeer
|
@Loek: Vogels was je niet. xD Dat heeft mijn moeder ons geleerd toen ze Banaan wou wassen. Vogeltje dood.. Pas 13 weken oud. |
|
Loek Oudgediende
|
Alev: in ieder geval niet met een vetoplossend middel |
|
allone Oudgediende
|
Alev: gezellig dat Tim er was |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Schoolwerk... Veel, wiskunde en biologie gaat prima. Natuurkunde absoluut niet. Scheikunde is chemisch rekenen... Ik heb morgen een tentamen . "Modernisme Voorbij, 1914-heden", gaat over architectuur en stedenbouw. |
|
Loek Oudgediende
|
een goede middag! |
|
nietmeer
|
Nee.
|
|
nietmeer
|
Oké, een slechte middag dan. |
|
Loek Oudgediende
|
Alev: zeg het eens mannetje, wat is er aan de hand |
|
nietmeer
|
Waarom steekt één mug zeven keer? Steek één keer en eet door. |
|
nietmeer
|
@allone: Vlierbloesem kan ik niet maken Heb geen bloesems hier Maar echte limoenade smaakt net zo maf. Het leuke is, dat de supermarkt tegenwoordig citroen-aanmaaklimonade verkoopt. Ikzelf proefde het verschil niet eens... Een goed geheugen hebben is altijd een goed plan. Ik onthoud aleen de nutteloze dingen, over de Griekseletterleesvaardigheid van klasgenoten in een bepaald schooljaar en zo... @Loek: Yups |
|
Loek Oudgediende
|
Alev ik denk bezigheidstherapie.
ik zie het al voor me, mug komt thuis: "Hoi schat, ik heb goed en slecht nieuws" - "Nou begin maar met het slechte nieuws" "Ik heb Turks bloed" - "en het goede" "Dat ik 7 keer heb gestoken en zij nu helemaal gek wordt" |
|
nietmeer
|
Mannetjes muggen drinken geen bloed. Die leggen geen eieren en daar is het bloed voor nodig. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Alev: mannetjesmuggen zijn nectarliefhebbers |
|
Loek Oudgediende
|
Alev: waarom ga jij er vanuit dat ik de mannetjes mug bedoel? zegt een vrouw geen schat tegen haar man als ze thuis komt dan of ga je er sowieso van uit dat een man altijd werkt,, jou denkwijze kan echt niet hoor |
|
nietmeer
|
@Sto: Echt? Eten die nectar? |
|
Loek Oudgediende
|
doe ik zoveel moeite, krijg ik niet eens een reactie beetje een tegenvaller |
|