|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Merthe krijgt geen cent van me, sorry @ladekast. |
|
ladekast Oudgediende
|
@Kameleon: ik zeg ook niet dat je dat moet doen, maar zie wel hoe dit in Duitsland ging. Zij en haar ouders hebben hier niet echt om gevraagd lijkt me, Project X is afgelopen weken in 14 plaatsen tot onenigheid gekomen met de politie.... Ligt dus niet aan haar of haar ouders |
|
nietmeer
|
@ladekast: wie is die Merthe en wat gebeurt er als je er op klikt? |
|
ladekast Oudgediende
|
Bookwurm: je wordt doorgelinkt |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
Bookwurm: merthe had een feest in haren waar ze niet om gevraagd had , weet je nog wel ? |
|
Kameleon Oudgediende
@ladekast: Daar ben ik het niet mee eens. Merthe heeft gewoon een fout gemaakt, net als Thessa. Daarnaast kun je een evenement verwijderen, dus het lijkt mij dat ze hier best een deel schuld aan heeft. |
|
nietmeer
|
@ladekast: oh dus ze heet Merthe? wist ik niet... |
|
ladekast Oudgediende
|
@Kameleon: een evenement verwijderen ? Het is door haar vrienden van facebook doorgestuurd. Niet door haar zelf. Alles van haar is verwijderd op facebook als ik me niet vergis.... |
|
Kameleon Oudgediende
@ladekast: Omdat zij het een openbaar evenement heeft gemaakt. Als mensen zochten op haar feest, kon iedereen het vinden. Dat is haar fout, en die vrienden, tsja. Ik zou hoe dan ook 20/25% laten dokken door Merthe en companen en de rest door het stelletje relnichten. |
|
Retep Senior lid
WMRindex: 190 OTindex: 1.046
|
Je bent een rund als je met Facebook stunt.. |
|
ladekast Oudgediende
|
@Kameleon: kind vergeet 1 vinkje... Moet je haar of haar ouders dan laten opdraaien voor wat een anderen compleet hebben verziekt ? |
|
Kameleon Oudgediende
@ladekast: Als ik mij niet vergis had die Merthe veel eerder kunnen EN moeten ingrijpen. Dat evenement kun je verwijderen, dan is het in 1 keer weg. Dan had zij er geen schuld meer aan gehad. Ze heeft het laten staan, misschien omdat ze het leuk vond om te zien wat er gebeurde en uit onverantwoordelijkheid, misschien omdat ze gewoon te stom was om na te denken. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Iemand trek in warme choco? |
|
nietmeer
|
@Kameleon: @ladekast: maar er was ook al gezegd dat dat feest níét door ging, dus die hooligans(of je hoe je die asociale gasten wilt noemen) hebben ook grote schuld @Supermeid01: oehhh...leeekkkkeeeerrrrrrrrrr |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: *Geeft een mok aan* |
|
Kameleon Oudgediende
Bookwurm: Maar Merthe nam op geen enkele manier afstand van d'r fout. Ik weet niet of het gebeurd is, maar ik heb in ieder geval niet in de media gezien dat zij haar excuses heeft aangeboden, wat voor mij betekent dat ze het niet erg vond.
En die relnichten hebben de grootste schuld, zeker weten, maar Merthe zeker weten ook! |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: *pakt mok aan, en nipt er voorzichtig aan* met slagroom? |
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: Ja |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: oeh lekker het regent hier heel erg hard...+waait... |