|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Goeiedagschotel. |
|
bouwboy Erelid
WMRindex: 673 OTindex: 2.097
|
|
|
nietmeer
|
"Mevrouw, heeft u meer opgaves? Ik moet meer oefenen, de D-toets is niet zo gelukt..."
"Dan maak jij de gemengde opgaves."
*Maak doet*
Die gemengde opgaves hebben dus totaal niks te maken met het hoofdstuk waar wij mee bezig zijn... |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Alev: Getal en Ruimte zeker? Vind ik eigenlijk wel een goed boek |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Jup, goed boek. Alleen vind ik het jammer dat ze de herhalingsopgaves hebben weggehaald uit Wiskunde A boeken. Nou kun je alleen oefenen met de D-toets. :/ |
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Klopt, die mis ik ook wel, maar ik moet zeggen dat ik dankzij mijn docent -een enorm goede- alles al goed snap en de Gemengde Opgaven zijn dus geweldig prettig om echt een leuk cijfer te scoren op de toets |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Wij (Jij ook ) zijn bezig met permutaties en telproblemen visualiseren. Kom ik bij de gemengde opgaves sommen tegen over percentages. En iets over de CDA en PvdA. Toen had ik van "NJA, laat maar." |
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Voor mij is het herhaling, ik ben al bij hoofdstuk 9 over het vaasmodel En zit je wel bij de goede gemengde opgaven? |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Ja, die van achterin je boek. Er zijn geen andere gemengde opgaves. |
|
Kameleon Oudgediende
Alev: En je zit ook echt bij Hoofdstuk 1 (Handig tellen)? |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Oh ja, zo heet dat op VWO: Combinatoriek |
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Je weet trouwens ook dat je de antwoorden van alle opgaven van Getal en Ruimte VWO 4/5/6 kunt vinden op internet? Oeps, DP, sorry. |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Nee, bij de gemengde opgaves staat dat. Maar als ik gewoon bij het hoofdstuk ga kijken met de theorie enzo staat er gewoon "Handig tellen". Vogeltje ging helicopterend de kamer rond rennen en zit weer in zijn kooi. Ik hoop dat hij heeft bereikt wat hij wou bereiken met deze zinloosheid. |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Heb jij die gewoon van de docent? |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Nee. Dat staat standaard in het boekenpakket van VWO. |
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Verdomme, die krijg ik dan weer niet |
|
nietmeer
|
Aw... *Geeft boekje* Alleen heb jij daar niks aan. |
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Precies. Al heeft VWO-boek van Nieuw Nederlands dezelfde opgaven als het havo-boek |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Ik heb alleen een antwoordenboek voor wiskunde. |
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Ik heb ooit opgaven gemaakt uit boek van Nederlands en die antwoorden gegeven aan VWO |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Awesome. Maar ik maak gewoon mijn huiswerk. Anders red je het niet met je examens. |
|
Kameleon Oudgediende
Alev: Spelling is niet echt onderdeel van examen en spelling is een sterk punt van mij. |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Ach, spelling. Daar zijn wij net aan begonnen. Echt waardeloos. |
|