|
nietmeer
|
Nee, we willen privacy |
|
nietmeer
|
Ik kruip wel onder het tapijt ofzo. |
|
nietmeer
|
Maar...dan zit daar zo'n bobbel Als zal dat dan niet de enige bobbel zijn |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: Slim idee *Haalt tapijt weg en begint tegels met vloerverwarming aan te leggen* |
|
nietmeer
|
*Slaat doccie* Niet het laminaat verwijderen. >:I |
|
nietmeer
|
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.019 OTindex: 93.502
|
"four is a crowd" |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Okee Laminaat is sowieso beter mamameisje: Meekomen waarheen? @allone: Vast wel |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
M'n vogel slaapt. Ik ga haar nu wakker maken. Wraaaaak |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
mamameisje: Moment Alev: |
|
nietmeer
|
Alev: Das zielig |
|
nietmeer
|
Aw... Ze geeft me kopjes en masseert mijn oor. Wat ben je liehief. Waarom heb ik haar wakker gemaakt? |
|
nietmeer
|
mamameisje: Die vogel zat om 1 uur 's nachts tot 6 uur 's ochtends keihard te roepen en te fluiten. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
mamameisje: Nee, echt niet Alev: |
|
nietmeer
|
Alev: Ja, dat vraagt idd om wraak |
|
allone Oudgediende
|
die vogel slaapt natuurlijk als je niet thuis bent, en als je er wel bent, is ze blij met je gezelschap |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
wauwie. Mijn huisgenoot heeft een boete gekregen, omdat hij over de stoep fietste, terwijl er niet eens een voetganger op de stoep was. Dan hoeven we tenminste niet officieel volgens de regels eerst de straat over te steken en dan 100 meter verder weer diezelfde straat over te steken, als we echt willen fietsen. Schijtwouten Ohja, dit gaat dus over de 1e 100 meter vanaf mijn huis richting ongeveer alle dingen in de stad. |
|
nietmeer
|
Ze slapen in de ochtend. In de middag gaan ze rondlopen in mijn kamer. Net voordat het donker word in de avond gaan ze druk doen. Als het avond is gaan ze slapen. En 's nachts slapen ze soms of zijn ze soms wakker. Die vogel heeft nog gezelschap van een andere vogel. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@pfft: Da's slecht werk van de Rozzers |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Alev: kun je ze niet in een kooi doen met een donkere doek erover? @Draaiorgel: Zeker ja. Kunnen ze niet boeven gaan vangen ofzo. Of misschien dingen beboeten die wel gevaar opleveren. Want als ik 1 keer een motoragent zie en ik ga net weg, dan ga ik echt als een idiote debiel met de fiets aan de hand over de stoep rennen, dat wil je niet weten. Ben benieuwd wat die vent dan gaat doen. |
|
allone Oudgediende
|
@pfft: ik fiets ook wel over de stoep, als er geen voetgangers, en te veel autoverkeer is (t is een doorgangsweg met veel verkeer, en geen plaats voor fietsers) |
|
nietmeer
|
Ze zitten wel in een kooi. Maar die kooi is te klein om het dicht te doen. Daarom staat het deurtje altijd open en kunnen ze eruit, wanneer ze elkaar zat zijn. Dat gebeurt wel eens in zo'n kleine ruimte. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Zo vaak toch niet? |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Grasparkieten zijn echt heel fel. Die eisen alles op en bijten snel. Dus dan is het fijn als mijn valkje weg kan vluchten. Ik twijfel nu wel of het een wijfje is of niet... De nieuwe staartveren zijn zwart en het beestje begint herrie te maken. Misschien toch een mannetje. Die nogal gay is. |
|