|
nietmeer
|
WAT?! Waarom? WATTEFUCK. Ga elke dag smeken. Smeek, smeek. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
nietmeer
|
Vraag of het mag als er iemand meegaat. Misschien met één van je ouders. Of een neef of een nicht of de buurman of een klasgenoot. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: M'n ouders kunnen niet |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
So long as there are unicorns, there will be war. - Albert Einstein |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
*Ligt op zijn buik op de grond, en slaat met z'n vuisten op de vloer* Boehoeeoeoeoee!! |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: En als je tegen je ouders zegt dat je met mij gaat? Mag je dan wel? Vailan: fak u. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
*Houd op met slaan* Alev: Ya ar an clevvah gal |
|
nietmeer
|
Alev: Kill the unicorns! Albert Einstein had gelijk! Nee hoor . Hij zei: "So long as there are men, there will be wars." Ik maak er maar wat anders van xD |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Vailan: |
|
nietmeer
|
Vailan: Still. fak u.
Is de schuld van kaas dat de eenhoorns in oorlog zijn! |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Het mag gewoon niet |
|
nietmeer
|
All hail cheese, all hail cheese. Disruption, anarchy, thou art my friend. |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Ook niet als je met iemand gaat die zij kennen? Een oom ofzo of iemand van school? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Sowieso mag het niet |
|
nietmeer
|
Quote Vailan: Vàilan haalt zijn boek weer tevoorschijn en zoekt het juiste hoofdstuk op. "Hoofdstuk 45, paragraaf 3.2.1: Paarden" mompelt hij. "Eenhoorns? Ook paarden, alleen dan met zo'n levensgevaarlijk ding op hun kop. Die zijn wel geschikt, maar dan moet ik naar een door elven bewoond gebied om er een te doden en aan mij te onderwerpen. Kan me letterlijk de kop kosten. En trouwens, dode paarden zijn allemaal gelijk. Het ligt aan de ruiter of het beest snel is of niet." Mijn vorige character's mening over eenhoorns . |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Vailan: Ahahaha |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Alev: Waaaat? Ik doe toch niets? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Waarom jij dan niet? |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Ah Boehoe Ik had nog voorgesteld om er misssch. een minimeet van te maken, maar het mag niet |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Echt niet? Ook niet als je gaat met familie? Kan je vragen om een nog preciezere reden dan leeftijd? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Is er niet Familie heeft geen interesse, is ook onaardig persoon of is minstens 3/4 jaar ouder |
|