|
kojak Erelid
WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
|
|
FredDFreeloader Erelid
WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
kojak: Ja klinkt idd ook heel leuk, ik ga maar es even een volkorenboterham ermee besmeren en er een beetje pure chocoladehagel erop want ik heb ondertussen wel trek gekregen. |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
kojak: beheers jij het Afrikaans? ik gebruik Facebook voornamelijk (maar met veel succes) om mensen met mijn achternaam op te sporen die (net als ik) niet in Nederland wonen. heb contact met een hele groep mensen in Zuid-Afrika. stammen allemaal af van een neef van mijn vader, die voor de oorlog emigreerde. ik leer het ene Afrikaanse woord na het andere, maar beheers die taal nog niet |
|
FredDFreeloader Erelid
|
botte bijl: Weet jij wat Verneukpoep is? |
|
botte bijl Oudgediende
|
@FredDFreeloader: zoals gezegd, ik vang af en toe een woord op. zou het leuk vinden als je het mij vertelt |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Het schijnt kunstmest te zijn. |
|
botte bijl Oudgediende
|
aha, dank je....
|
|
kojak Erelid
WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
botte bijl: Ik ken een paar leuke woorden, zinnen en gezegdes, en ik kan het redelijk goed verstaan. Leuk taaltje voor even, maar je zal het maar dag in dag uit de godsganze dag moeten praten. Maareh...ik ben dr vandoor. trusten allen |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.392
|
Toch maar een aan slapen denken! Trusten ieders |
|
botte bijl Oudgediende
|
welterusten Zuwe en Kojak |
|
Zuwe Oudgediende
|
botte bijl: Thanks |
|
bouwboy Erelid
WMRindex: 673 OTindex: 2.097
|
goedemorgen |
|
nietmeer
|
Goedemorgen iedereen |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
K-k-k-koud hier. |
|
nietmeer
|
tweet tweet |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
hap hap hap weet je wat ik nu snap snip snip snip ik hou mijn hand op de knip hop hop hop doe me nog een zakje zoete drop
en als dat niet lukt
doe maar bitterballen |
|
bouwboy Erelid
|
HAPPY HALLOWEEN |
|
nietmeer
|
Goedeavond |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
en toen was het is het wordt het blijft het lijkt het.. tja, is het stil.. leeft niets meer..
Het cafe staat stil - bevroren - ijspegels langs de muren - koffie automaat lijkt zijn jaarlijkse check verloren - de klok vast op 8 uur. Een pak melk klaar voor de ochtend hap als een serieel process, vlokken van de vorige keer als getuigenis van de orde.
Afwas, kopjes, mokken, schoteltjes.. een theedoek klaar gelegd.. maar toen.. is iedereen vertrokken. Naar buiten, riep iemand en iedereen stormde de deur uit.. neus in de lucht, opsnuiven, inhaleren, ophalen, zakdoekjes verbruikend staan staren naar de herfst bijna winter. Vingers wijzen, kijk een eekhoorn.
Dan roept iemand, chocomel! En de straat is weer leeg en iedereen zit binnen aan de afwas, aan de choco, aan de tv, aan de computer, console, klaverjas, postzegelverzamelingsdrang.
En aan de bitterballen.. natuurlijk.
|
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Hallo |
|
nietmeer
|
@heraux: En nog steeds zijn mijn billen koud. |
|
Zuwe Oudgediende
|
Alev: Langdurige stilte, spreekt toch van 'verlating van een site als WMR'!!! Trusten voor iemand die nog kijkt... niemand dus, verlaten WMR |
|
bouwboy Erelid
|
goedemorgen |
|
nietmeer
|
Hele nacht rond gehuppelt, maar als ik niet meer hoef te slapen opeens wel gaan slapen.. Fuck you too, birds. |
|