|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
*zeg tegen barman: Mijn vrouw begrijpt me niet. barman rolt met ogen *gaat weer weg, opzoek naar een praatpaal |
|
nietmeer
|
|
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
bla |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ha ha hatsjieee!! |
|
MIADIA Oudgediende
|
|
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.392
|
*Gaat zelf maar een bakje koffie zetten, een klein kannetje vol* *Wast de grote koffiekan uit en zet hem achter in de kast* *Gooit restanten sap uit een pak in de gootsteen omdat de schimmel erop staat* *Bah, ook zure koffiemelk staat in de koelkast* *Valt nog heel wat te doen om het weer goed optebouwen hierzo en gasten te krijgen* |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Zuwe: ik dacht al wat een onbekend aroma hangt er aan de koffie... hoest? |
|
Zuwe Oudgediende
|
@MIADIA: Ook al verkouden Ja, die grote kan stonk gewoon naar oude koffie met schimmels |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Zuwe: ja en keelpijn tis echt niet fraai kleine meid hoest r longetjes er ook al uit... |
|
Zuwe Oudgediende
|
@MIADIA: Beterschap allebei en knuffie voor de kleine meid! Maak je nog zo'n leuk spul voor haar? Knutselen en handwerken? |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Zuwe: ben nog bezig maar laatste tijd weer wat minder tijd daarvoor nu eerst sinterklaas spulletjes prutsen ben bezig met een naambordje op haar deur |
|
Zuwe Oudgediende
|
@MIADIA: ik snap t, ook werk je dacht ik weer... Jazeker, eigenmaakte spullen worden best gewaardeerd Maar ik moet ff wat doen anders is mijn snipper/vakantiedag om met niks-doen Tjuu en tot kieks weer |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Zuwe: ja dat werk neemt ook nogal wat tijd in beslag... nou snipper ze dan maar! |
|
nietmeer
|
Goedemiddag allemaal |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Bookwurm: ook hoi |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Sjaak: waarom is mijn artikel niet geplaats zoals in mijn mail beschreven ? Edit : correctie, ogen zaten nog dicht ... Sorry !! |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ben al ff wakker maar rot nacht gehad, kleine heb oorontsteking |
|
nietmeer
|
ah das niet fijn khoop dat het gauw voorbij gaat en dat je vanacht lekker kan slapen zodat je in het vervolg wel goed oplet [edit 13:54] liedje |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik ben ook al ziek thuis door zoveel hoesten hoofdpijn gekregen. en snot verkouden.. is het weer voor he *schud een tas thee in en doet er honing bij* |
|
MIADIA Oudgediende
|
Bookwurm: rustigjes @Wolfje: beterschap @ladekast: aaaaaaaw zielug onze kleine is ook al bezig met ziek zijn, kotst de boel onder enzo en hoesten, hoesten... zo naar |
|
nietmeer
|
Bah, wat een rotdag vandaag.... |
|
nietmeer
|
jammer. |
|
nietmeer
|
Hoezo jammer? |