|
nietmeer
|
@DreamerTje: Misschien wat zoeken om je ermee bezig te houden. Tuinieren? Huisdieren? Nieuwe games? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Eetsmakelijk |
|
DreamerTje Oudgediende
Alev: Haha Geen van die dingen vind ik leuk Huisdieren wel, maar dat mag hier niet. Tuinieren kan hier niet en games speel ik niet Ik heb geen motivatie of discipline om mij nu bezig te houden met andere dingen |
|
nietmeer
|
@DreamerTje: Ik snap het. Misschien wat minder intesief/ve (Ik kan niet meer spellen) dingen. Nieuwe series volgen, boeken lezen, vogeltjes doodslaan? |
|
DreamerTje Oudgediende
Intensief? Ik ga geen vogeltjes doodslaan Ik heb nog een nieuw boek liggen ja, maar die heeft m'n huisgenootje nu te leen En series, tsja... Geen idee welk! Ik vind heel veel dingen niet leuk of ik doe het maar voor even. Best moeilijk in zo'n tijd als deze |
|
nietmeer
|
Je kunt ook gewoon herseloze programma's kijken. Alle seizoenen van The Simpsons, Family Guy, Games of Thrones, Scrubs, House. |
|
nietmeer
|
Of hersenloze films...Green Lantern of zo xD. Al is Green Lantern wel leuk , maar je moet er niet teveel over na gaan denken . |
|
nietmeer
|
@alev Vogeltjes doodslaan kan ook niet meer voor lang nog even en ze zijn weg |
|
nietmeer
|
Houd je bek, Vailan. Jij hebt geen recht op een mening hier. @nosphoenix: Ik heb er nu eentje op mijn schouder slapen. |
|
DreamerTje Oudgediende
Mwah.. Ik vermaak me vast prima met mijn scriptie :/ |
|
nietmeer
|
Quote @DreamerTje: Mwah.. Ik vermaak me vast prima met mijn scriptie :/ Wees blij dat je ze niet allemaal moet lezen |
|
nietmeer
|
Oh, die krengen.. Waar gaat de jouwe over? |
|
DreamerTje Oudgediende
Over het leerkrachtgedrag bij technisch lezen. Ze willen op mijn school de terugval terugdringen tot minder dan 5%, dus alles moet onderzocht worden. Zo ook het leerkrachtgedrag |
|
nietmeer
|
Wat moet ik me daarbij voorstellen? |
|
DreamerTje Oudgediende
Bij het leerkrachtgedrag? Hoe de leerkracht alles organiseert, instructie geeft, hoe ze een prettige sfeer weet te creëren enzovoorts |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Halleauw. |
|
nietmeer
|
En dan zie je allemaal schreeuwende meesters en juffen... Die van mij waren vreselijk. |
|
DreamerTje Oudgediende
Nee, dat hoop ik toch niet |
|
nietmeer
|
Ik had een juf, en die noemde ons constant "Scheinhèllig". En een andere juf riep steeds "Achterlijke Henkies". En de meester was een pedofiel. |
|
DreamerTje Oudgediende
Echt waar? Wat een stel idioten zeg! |
|
nietmeer
|
Het is ook een kutschool. |
|
DreamerTje Oudgediende
Bleh! Ik hoop maar dat ik een juf word om nooit te vergeten In de positieve zin |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Houd je bek, Vailan. Jij hebt geen recht op een mening hier. Wat heb ik nou toch fout gedaan? |
|
nietmeer
|
Eindelijk klaar met stomme natuurkunde, fucking natuurkunde met zijn regenbooggeile vent. *trapt boeken weg* Nu... NaNo. @DreamerTje: Jij zult wel heel lief zijn. Vailan: Je bent Vailan. |
|
nietmeer
|
Alev: Ik deel je natuurkunde-haat . Maar...Vàilan zijn is toch niet erg? Ik mag helaas m'n naam niet meer laten veranderen . |
|