|
nietmeer
|
Taz: Ik moet zeggen dat ik meestal twijfel tussen "Riem onder het hart" of "Hart onder de riem"... Deze keer had ik het goed Ik beloof ze allemaal terug te geven.... t.z.t.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
5..4...3..2..1.. away..
Boy 101 lauch completed sending 'home-sweet-home' msg every 600sec on transmission frequency 65Mega cycle
standby for probe diagnostics...
houston, probe diagnostics complete
mission declamed successful.
mission transcription complete |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
SamuiAxe: Ahhh... Jammer dat je blijft, moet ik nog altijd scherp op de inhoud in m'n posts letten... |
|
nietmeer
|
Ieh. Ieh. Ieh. Errrr. |
|
nietmeer
|
@EruYagami: Wees voorzichtig mijn vriend, heel voorzichtig, of ik eet je lever met een Chianti.... tsptsptsp.... |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.035 OTindex: 93.519
|
SamuiAxe: een kop warme chocolademelk graag |
|
nietmeer
|
@allone: Voor jou wel, de echte, van Nutricia! |
|
allone Oudgediende
|
ah dank je wel heeft een mens nodig, met al die sneeuw iedereen is al sneeuw aan het schuiven... |
|
nietmeer
|
Bij mij is al het sneeuw weg gesmolten, hoor. Nou, nou. 20cm, maar niet heus. |
|
allone Oudgediende
|
Alev: hier is het echt wel 20 cm hoor, daarom is iedereen de stoep aan het vrijmaken |
|
nietmeer
|
Gelukkig is het aan de kust warmer. |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
SamuiAxe: Lust jij lever? (Ik niet...) Zou het wel een hele eer vinden als je daarvoor alleen al van je heerlijk tropisch warme eilandje zou komen naar het koude kikkerlandje... |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hoi! |
|
nietmeer
|
Hello. |
|
DreamerTje Oudgediende
Hoe is het? Hoe was het op school vandaag? |
|
nietmeer
|
Gut'ntag! |
|
nietmeer
|
8 uur les gehad. Niet fijn. Docent natuurkunde en docent scheikunde hadden ruzie. En toen was docente natuurkunde opeens poeslief, ook al heb ik mijn logboek (De natuurkunde bijbel) vergeten. Ze had al haar woede bij mijn scheikunde docent afgereageerd. Betoog moeten schrijven bij Nederlands over programma's die relaties verbreken. Een 10 gehaald voor Engels tentamen. So over genotypen en fentypen bij biologie. En ik ben nu bezig aan een opdracht. Twee ponies in één tekening. Doe er een achtergrond bij. Hoeveel moet ik vragen? |
|
nietmeer
|
Druk dagje , gefeliciteerd met je 10 . Vraag 50 euro voor die tekening. |
|
DreamerTje Oudgediende
Alev: Poe Lekker dagje dus Euhm, ik zou 'n beetje rekening houden met hoeveel moeite het je kost en hoelang je er mee bezig bent geweest en met de gemiddelde prijs van al je tekeningen |
|
nietmeer
|
Vailan: 50 euro? Goeie. @DreamerTje: Ik moet een My Little Pony tekening maken. Niet erg lastig qua techniek. Ik denk dat ik het rond de vijf euro ga vragen. Of 3 euro. |
|
DreamerTje Oudgediende
Haha Zou dan gelijk 5 euro doen! |
|
nietmeer
|
Maar dat voelt niet goed.. |
|
nietmeer
|
10 euro dan? 15? 16,8978223792? |