|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
"zo, net m'n zorgverzekering en zorgtoeslag geregeld " met een eigen risico van 350€ kun je beter een goede Helm aanschaffen.. Hoeveel benzeen nam een vader mee naar huis als hij zijn handen ermee had gewassen - een dagdeel onder de grond had gezeten.. hoe is dan de gezondheid van de kinderen.. en de klein kinderen.. met een loopbaan van 25jaar ? Edit Delenn: dp samengevoegd |
|
nietmeer
|
Ik word wakker. Kleed me aan enzo en fiets naar school. besef ik dat ik maandag het eerste altijd vrij ben. |
|
heraux Oudgediende
dan heb je lekker een uurtje vrij in de stad - heerlijk warm broodje kaas.. en dan even genieten van de ontwakende wakkerwordende stad.. watch the pigeons! |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
|
|
heraux Oudgediende
net een broodje gebakken.. jemig.. zalig.. goddelijk.. vers en lekker.. en .
oh Darling..
en het tweede ruikt heel sterk naar alcohol..
bierbrood.. als ik er een aansteker bij houd.. wordt het een gevaarlijke hobbie.
Edit Delenn: dp samengevoegd |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
@heraux: oh zelfgemaakt brood mjam ik heb kleffe bolletjes maar ja manlief vind ze zo lekker. daarom eten we ze alleen in het weekend en een beetje er na... |
|
nietmeer
|
kleffe bolletjes. Klinkt niet erg positief? Net als zoete kleffe melkbroodjes |
|
nietmeer
|
Ik vind melkbroodjes echt vies |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.518
|
@Alev: en kaas vind je ook vies, dus @heraux's idee was niet zo goed |
|
nietmeer
|
alev: dat bedoel ik. Ze zijn zoet en klef en plakken. Maar ze blijven wel lang goed en zijn met beleg precies even vies als zonder, dus zijn ze handig als je op vakantie onderweg bent en even snel 'lunch' wilt kopen. En ik moet Grieks leren en dat wil ik niet @allone: wat was heraux idee? |
|
nietmeer
|
Kaas is kwaadaardig Maar Grieks is stom. Ik heb Ooud-Grieks gehad. Zinloos. |
|
nietmeer
|
ik heb ook oud-Grieks. Net zo zinloos als Latijn, maar veel leuker. En een kaassoufflé is toch best lekker, hoor. |
|
nietmeer
|
Ik vond Latijn juist het leukst. |
|
nietmeer
|
nee, Latijn brrr... ben blij dat ik dat nu niet meer heb. Nog een voordeel: de beste docent klassieke talen op onze school houdt ook veel meer van Grieks. Anders had ik een flutdocent gehad. |
|
nietmeer
|
Ik ben blij! De Top 2000 is weer goed dit jaar! En de Dire Straits staan weer best hoog. Joepie! Fwietfwietfwietfuu, fuufiefuufuu |
|
The-Enflamer Erelid
WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
hey mensen. |
|
nietmeer
|
Mens? |
|
heraux Oudgediende
Dat recept is dus niet geschikt om te bakken in een oven - waarschijnlijk het laatste wat je doet als bakker.. zeg maar een knallend einde van een cariere.. |
|
nietmeer
|
Goedendag iedereen |
|
heraux Oudgediende
hallo Boekworm! |
|
nietmeer
|
|
|
heraux Oudgediende
goed.. en met jou? |
|
nietmeer
|
prima beetje moe en heb superveel zin in de vakantie |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik heb al 1.5 maanden vakantie |
|
Jeaker001 Senior lid WMRindex: 135 OTindex: 10
|
ik heb al 19 jaar vakantie (School) straks komt het harde leven eraan (werk) en daarna lekker lui blijven liggen (Bejaardenhuis) haha |
|