|
nietmeer
|
@allone: Nee dat is heel afwisselend. De ene keer heb ik ochtend dienst, dan weer een tussen dienst en nu avond dienst Maar zo te zien is het rustig gebleven |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wie is er aan de koffie? |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ik niet! Ik ga straks wel warme choco drinken met een vriendin. |
|
nietmeer
|
Vandaag, morgen en misschien overmorgen het internet vermijden. Al die achterlijken met 'De wereld vergaat!!!111!!!!one!!' En dan "omggggg ik leef nogggggg' |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
@Alev: Gewoon al die doemdenkers keihard uitlachen! (Dat doe ik ook.) |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.516
|
Alev: @EruYagami: op WMR ben ik er nog niet één tegengekomen die dat denkt (en buiten WMR ook niet) |
|
heraux Oudgediende
yoepie we leven nog.. *BOOOOOOM* koffiepot ontploft.. aahh.. wat jammer .. |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Alev: Vandaar dat ik op de vorige pagina even blij was dat we nog leven . *zet de bierkranen open* Er is genoeg reden om te feesten. 1: We leven nog 2: bijna weekend 3: bijna kerst 4: bijna Oudjaar 5: Bijna Nieuwjaar 6: Vakantie 7: Er is bier 8:Er zijn andere dranken om te nuttigen. 9: Ik ben aan een feesje toe. 10: Het op een zuipen zetten Genoeg reden voor een feest. einde van de wereld of niet. |
|
heraux Oudgediende
tweehonderd en vijftig journalisten op één plek in Frankrijk - en het is nog niet eens zomer. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Wereld wéér niet vergaan Ik kan niet wachten met wat voor verklaring die malloten komen, waarom de wereld weer niet vergaan is |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.516
|
@Giovanni: dat denk je, wacht maar tot het licht wordt |
|
heraux Oudgediende
iemand had het formulier "einde der wereld, aanvraag model 1B" opvolgende van blauw 3C cat III - aangehangen document 12E alleen beschikbaar op etage 4 - waarbij notie 5 van het jaar 1033 passende bij referentie Johannes, helaas niet goed ingevuld. |
|
nietmeer
|
Als ik mijn vogel met mijn voet wil aaien, rent hij weg. |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
Alev: Ik zou ook wegrennen voor tenenkaas |
|
nietmeer
|
Ik heb geen kaas. En net kwam hij op mijn voet zitten en aan mijn tenen knabbelen. Ikke deed van "Heujj, heujj." Vogel kijkt op en loopt langzaam weg. |
|
heraux Oudgediende
Helaas heb ik weinig ruimte nog ritme voor het verzorgen van een vogel - ze lijken me slim en sociaal.. en een beetje ondeugend. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.392
|
Goedenmorgen ieders |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
nietmeer
|
@heraux: Je hebt altijd plaats voor twee grasparkietjes in een kooi. |
|
heraux Oudgediende
en die voer je .. gras? |
|
nietmeer
|
Dat kan wel als groentevoer. Maar je voert ze als basisvoer fijnzaad. Grof zaad kan ook. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Voorzichtig met de zonnepitten, daar worden ze heel dik van |
|
nietmeer
|
Ik kan ze geen zonnepitter voeren. Die eet ik zelf op. En ze krijgen het niet open. Nachtgold vloog net een paar rondjes, knalt bijna tegen de muur op. Ik heb hem opgevangen. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ow,nee. Parkieten hebben fijner voer Ik heb ook een dwergpapagaaitje en die eet wel pitjes De zebravinkjes eten fijn voer. |
|
nietmeer
|
Ik wou een zebravink halen. Tot ik hoorde wat voor geluid ze maakten. Wat irritant, zeg. Ik wil ook een papegaai. Ben de naam ervan vergeten, maar 't is een zwarte papegaai en zijn veren hebben een kleurrijke glans. En het lijkt een beetje op een roofvogel. Jeagermeister zingt nu tegen de plastic vogel. |
|