|
nietmeer
|
Ah, meneer Drayoracle.
*haalt glinsterende eenhoornhoorn uit de koelkast en stopt het in de blender*.
Against the power of UnicBlender 8000, there can be no victory.
*Zet blender aan* Hoornpoeder komt eraan. |
|
nietmeer
|
Nachtgold zat op en neer te wippen op een tak. Jeagermeister wilt ook spelen en komt schreeuwend erbij. Nachtgold jaagt hem weg en gaat weer door met op een neer wippen.. |
|
nietmeer
|
Vogels |
|
nietmeer
|
Ze hebben volgens mij echt ruzie. Gister werd Nachtgold opeens agressief en haalde flink uit naar Jeagermeister. Dat terwijl valkparkieten zulke tolerante en lieve vogels zijn. |
|
nietmeer
|
Hopelijk gaan ze elkaar niet ernstig toetakelen . *Blendt verder*. Hm, deze gaat wat moeilijk. Taaie eenhoorn, was 't. *Blender loopt vast* Drat...foiled by a dead unicorn's horn. Ik krijg je wel! *gaat blender fixen* |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
nietmeer
|
Niet die blender . UnicBlender 8000, voor 't vermalen van eenhoornhoorns. Nee, blender is dood. UnicBlender 8000 heeft zijn meerdere getroffen. Damn, en ik had er zoveel vertrouwen in. *Doet blender open*. Nou ja, gelukkig heb ik wat poeder. *Giet poeder en resterende hoornstukken in een bakje*. Oh, wat stuift dat. Nou, wie wil? |
|
nietmeer
|
Hoe wil je poeder drinken? Wanneer je een valkparkiet en een grasparkiet bij elkaar zet, moet je op de grasparkiet zetten. Die zijn het felst en agressiefst. Maar Jeagermeister probeert steeds te paren met Nachtgold, dus ik hoef niet bang te zijn. Misschien is Nachtgold al die dansjes en paringpogingen van Jeagermeister zat. |
|
nietmeer
|
Net als dat je suiker eet, gewoon naar binnen gieten . Eenhoornhoornpoeder is beschikbaar, ik ga de blender begraven. En waarom begint dat poeder ineens zoveel licht uit te stralen? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hi |
|
nietmeer
|
Dreamertje. Vailan is een bitch en gemeen. |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Ja, heel graag. Loslopende honden zijn niet toegestaan. |
|
nietmeer
|
Ik ben onschuldig . Ik ben niet gemeen . Hoe kom je dáár nou weer bij? Wat? Loslopende hond? Nou ja zeg, wat onbeleefd . |
|
DreamerTje Oudgediende
Hehe *Pakt Vailan en stopt hem in de kast* |
|
nietmeer
|
Ik wil mijn blender begraven! Laat me vrij! Grrr.... *Breekt uit*. Wel de kast op slot doen, hè? *Gaat weg* , blendertje begraven... |
|
nietmeer
|
*doet deur dicht*
*gaat over de grond rollen* |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Geen . . . Sonata . . . in de top 2000. *Gaat huilend op de grond liggen* |
|
nietmeer
|
Haboeboe. De top 2000 is meer een populairiteits lijst. Vorig jaar, dacht ik, zat Adele er meerdere keren in. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Haboeboe? Nu ook. |
|
nietmeer
|
Haboeboe is een beetje huilklaag. Nu weer? Well, it's official. Top 2000 is shit. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Yup. |
|
nietmeer
|
Thy body will decay, but thy spirit will live on. May ye dwell in the house of the Lord.
Blender is begraven. Op naar de UnicBlender X!
*Gaat zoeken in foldertjes*. |
|
nietmeer
|
Gettin' real tired of your shit, Nancy. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Ye who awakens me, beware. If thine life ist holy to thou, turneth around, and leaveth. |
|