|
nietmeer
|
Quote @Alev: Kaas is verboden in het land der Raren. Maar ik heb net een kaasfondue-set gekocht . |
|
nietmeer
|
Vailan: jij woont niet in het land der raren. B.t.w. wij fonduen zonder set. kan best. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
@FredDFreeloader: Quote Taz: Ja @WMR Kok is al een poos afwezig, komt wss omdat er niks te beleven meer valt. of andersom, er is niks meer te beleven omdat iedereen afwezig is ik geloof dat hij ergens anders is om spelletjes te spelen, Panorama of zoiets ?? wortel: dank je , lekker |
|
nietmeer
|
WMR is toch het land van raren? Of heb ik de folder verkeerd gelezen? |
|
nietmeer
|
Het folder? De folder. Lidwoorden zijn niet mijn beste kant, ook al is Nederlands mijn beste vak.
Eenhoorn magie enzo. |
|
FredDFreeloader Erelid
WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
Quote: WaarMaarRaar.nl/plus Sorry maar volgens onze administratie mag jij niet op deze pagina komen. Tjeesus, nog steeds niet? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@FredDFreeloader: Je WMR-index moet minstens 500 zijn. De WMR-index wordt bepaald door artikelen, reacties op het forum en reacties op artikelen. Reacties op artikelen tellen 1 keer. Reacties op het forum tellen 0.5 keer. Ingezonden artikelen tellen 2 keer. Als ik het goed heb zit je nu op 318. Je zult dus nog even door moeten gaan met reageren |
|
FredDFreeloader Erelid
|
Davh11: OK, halve punt er nu bij. |
|
FredDFreeloader Erelid
|
En nu is het tijd voor m'n dagelijkse wandeling. (Kan nog net vandaag. ) |
|
nietmeer
|
zo en dan nu een dutje |
|
nietmeer
|
Davh11: sinds wanneer tellen ook forumreacties mee voor de WMR-index? Daar heeft men toch de OT-index voor bedacht? Reacties op artikeken is 1 WMR-indexpunt per keer, een artikel telt dubbel, maar dat het forum ook meegerekend wordt wist ik niet. Ik heb het net even geprobeerd door twee keer te reageren, maar er is nog niks bij gekomen... |
|
nietmeer
|
Vailan: Staat bij dat voorwaarde gedoe. Huisregels enzo. Misschien was het eerst zo. Of telt het een halve punt voor de ot |
|
nietmeer
|
Denk 't niet. Een forumreactie is 1 OT-punt waard, en 1 artikelen reactie is 1 WMR-punt waard (stating the obvious +1). En voor zover ik weet is het reageren op artikelen niet van invloed op de OT-index, net als dat reageren op het forum niet van invloed is op de WMR index. |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
Quote Alev: Eenhoorn magie enzo. Ik heb in de kerstvakantie mijn My little ponies er weer eens bij gepakt, en ik heb een eenhoorn! (wist ik wel) hoor ik er nou ook een beetje bij? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
my little ponies hebben één magnetische hoef. De mijne hing verticaal aan mijn ijzeren boekenkastje. Vailan: ze werken die dingen een in de Zoëneenhalf tijd bij een uur, geloof ik. Dan is zo tijd 40 minuten |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
wortel: hebben ze dat? als ik weer eens thuis-thuis ben toch eens checken. |
|
bouwboy Erelid
WMRindex: 673 OTindex: 2.097
|
is even een test doen |
|
bouwboy Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Veel bereikt? |
|
bouwboy Erelid
|
Alev: ja ook als je een lege reactie post wordt het erbij geteld
|
|
nietmeer
|
@bouwboy: Omdat spatie ook gewoon een teken is. Er wordt niet gekeken naar de inhoud van jouw posts. |
|
bouwboy Erelid
|
ik had eerst wat getypt en daarne edit en alles weggehaald |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Alev, doe je nog aan Livepainting ?
|
|
nietmeer