|
nietmeer
|
Sneeuw is op zich niet erg, tenzij je langs van dat domme pubertuig loopt wat naar iedereen sneeuw gooit. Ga nooit tijdens schoolpauzes langs een school lopen . |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Vailan: sneeuw die te lang ligt is vervelend ijsvlaktes! |
|
nietmeer
|
Ik haat sneeuw. Ik moest twee weken lang te vroeg uit huis. Autobestuurders worden asociaal en duwen fietsers gewoon van de weg. Mijn handen en tenen doen pijn. En ik kan niet met Nachtgold naar buiten door de sneeuw. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: maar het is wel mooi, toch? |
|
nietmeer
|
Alev: moet je dikkere (hand)schoenen aan doen . @Sto: Ach, ik heb een paar jaar geleden veel "winterfoto's" gemaakt , wel leuk om te doen als er veel sneeuw ligt en zo. Toch is zomer een stuk beter. |
|
Sto Oudgediende
|
Vailan: ik houd helemaal niet van warm 20 graden is warm zat |
|
nietmeer
|
Ja, mooi. Zwarte natte sneeuw... Handschoenen en meerdere sokken werkten niet
|
|
Sto Oudgediende
|
Alev: poolexpeditiepak? |
|
nietmeer
|
Blubber'sneeuw' is inderdaad erg vervelend, zeker als je eroverheen moet fietsen . |
|
nietmeer
|
Ik houd niet van de kou en ook niet van warmte. 15-20 graden is voor mij ideaal. Leve de Herfst en de Lente!
Koffiekoek is gewoon speculaas. |
|
nietmeer
|
Ligt eraan waar het zo warm is. 25 graden in Nederland kan bijvoorbeeld erger zijn dan 25 graden in Griekenland (bijv. door luchtvochtigheid en dergelijke) . |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: helemaal mee eens! Vailan: maakt niet uit, IK WIL 20 GRADEN |
|
nietmeer
|
Ga in Canada wonen. Er is een stad waar het minimaal vier graden wordt en maximaal twintig. Ik probeer Tim te overtuigen. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: dat klinkt ideaal! Ik ga even koffers pakken |
|
nietmeer
|
Canada, ach waarom ook niet. Kan ik een Canadese vlag gaan toevoegen aan de vlaggenverzameling . |
|
nietmeer
|
Als Nederland vergaat, ga ik in de bosjes in Canada wonen. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: volgensmij hebben ze ook huizen in Canada hoor |
|
nietmeer
|
Ik heb geen huis nodig. Zo goed is de Canadese grond. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: dan is het goed |
|
nietmeer
|
Ik heb de beste toilet. Muren zijn helemaal betegeld, komt massief over en maakt de ruimte kleiner. Fijn voor een toilet. Altijd veel wc-papier, je zit nooit zonder. Wasbak met zeep en handdoek. Ventilatie wanneer je het licht aandoet, dus het stinkt niet + niemand hoort jou. Vloerverwarming. |
|
nietmeer
|
Dat is grappig het is 3 uur 's nachts en het aantal bezoekers schommelt sterk De ene 5 minuten zijn er nog 158 anderen, de andere 5 minuten weer 25, daarna weer terug naar 158, daarna 17, 158, 21 Die mensen weten ook niet wat ze willen Of de teller is van slag af |
|
nietmeer
|
Het regent! |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: IJzel morgen! |
|
nietmeer
|
Bij mij niet. |