|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Bookwurm: Plot: de nazi's hebben een basis op de maan. Amerika stuurt astronauten naar de maan, deze vinden de maanbasis. De nazi's zien dit als een teken dat ze ontdekt zijn en besluiten dat het het moment is om naar de aarde terug te keren.
Dat in een notendop. Compleet bespottelijk. Als je er geen hoogdravende verwachtingen bij hebt is het een lache film. |
|
nietmeer
|
ah...ok... |
|
Deus Erelid
|
|
|
nietmeer
|
homework is indeed boring |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*uitblaast* vanmiddag weer verder. Echt, sommige mensen.. |
|
nietmeer
|
Davh11: waarmee ga je vanmiddag weer verder? wat is er met sommige mensen? |
|
Deus Erelid
|
Eigenlijk ben ik niet eens met het meest saaie onderwerp bezig nu. Eigenlijk is het best interessant, echter, het internet is leuwker Als ik nou bezig was met statistiek, dan zou het pas echt saai zijn. Wss geen slimme beslissing om twee weken aan statistiek huiswerk op te sparen het staart me aan |
|
|
@Deus als je drie weken wacht dan komt het tot leven? Bookwurm discussie op een artikel, het regent beledigingen. Ik probeer dat duidelijk te maken, wordt het weggezet als gelul. Hele vreemde gang van zaken |
|
Deus Erelid
|
Davh11 Ik vrees dat ik op een gegeven moment het kritieke niveau ga bereiken dat ik niet genoeg tijd/zin op kan brengen om het statistiek huiswerk te maken. En als ik het niet maak, dan is er weinig kans dat ik statistiek ga halen En wil ik mijn pre-master halen is het halen van statistiek uit deze periode een must. Als ik het niet haal krijg ik volgens mij een bindend negatief advies er zijn namelijk drie vakken die ik moet halen, waarvan statistiek er een is. annoying. |
|
|
Hoe lullig ook, maar dan zul je echt aan het werk moeten. Kan begrijpen dat statistiek klote is Succes man |
|
nietmeer
|
Davh11: welk artikel? aahh!!! ik moet eigenlijk wat doen nu, maar ik heb geen zin |
|
|
klik Mag ik even advies geven, reageer vooral niet mee want iedereen staat op scherp daar Ik ga ook maar eens beginnen. Prettige dag iedereen, maak d'r wat van |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Davh11: Ik ben alweer bijna klaar |
|
nietmeer
|
Davh11: ik was net bij die artikel voordat jij het zei en dacht al dat het die was, ben ondertussen aan het lezen ben op 1/3 van de blz jij ook een fijne dag |
|
nietmeer
|
ik vind het wel grappig hoe ik elke keer muziek vind door woorden te zoeken van liedjes die vaag in mijn hoofd zitten |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Moggel |
|
nietmeer
|
|
|
|
hoi |
|
nietmeer
|
@ladekast: mamameisje: lang niet meer online gezien... |
|
The-Enflamer Erelid
WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
ben ik weer. Over 40 min klaar en dan naar huis, en een kop thee zetten ik heb last van mijn keel. |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Ik had het erg druk en voelde me niet echt goed de laatste tijd |
|
nietmeer
|
@The-Enflamer: niet fijn + mazzelaar mamameisje: geeft niet soms valt het me gewoon op |
|
The-Enflamer Erelid
WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
Bookwurm: keelpijn heeft ook een voordeel ik ben lekker still en val niemand lastig |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
neu, ben er ook niet veel meer. Het is anders geworden de afgelopen jaren helaas, kweenie wat precies maar ach, kom zo af en toe eens ff loeren |
|
nietmeer
|
Bookwurm: hoezo ''soms''? |
|