|
nietmeer
|
Alev: ik bedoel helemaal niet dat je maar had moeten leren natuurlijk heb jij hardstikke hard geleerd! Ik weet zeker dat jij zo hard hebt geleerd als je kon. Sommige mensen hebben gewoon pech, en anderen hebben alle geluk van de wereld. Er bestaan mensen zoals jij die heel erg hun best doen en dan nog nergens komen, en er zijn er die de hele les kunnen lezen en dan een negen halen... (zo een zit er naast mij in de klas) Ik bedoelde het niet onaardig. Sorry |
|
nietmeer
|
Dan moet je je woorden beter uitkiezen. Maar goed. Ik moet niet zo snel opgefokt zijn.
Morgen weer natuurkunde. Hopelijk gaan we dan de toets bespreken, in plaats van direct door te gaan. |
|
nietmeer
|
Alev: dat zou wel fijn zijn, ja. Ik hoop dat de herkansing wel goed gaat. Ik duim voor je!
Maar bij natuurkunde is het meestal toch wel nodig om de toets na te bespreken, omdat dat meer snappen dan stampen is? (over woordjes stampen valt immers niks te bespreken, maar snapsommen wel) |
|
nietmeer
|
Online staat er dat de herkansingen volgende week donderdag zijn, terwijl de docenten zegn dat het op een vrijdag is. |
|
nietmeer
|
das vaag. bij ons zijn ze deze vrijdag. ik zou eens kijken wat decaan/rector/roostermaker daarvan vinden. Ik weet hoe onze schoolsite er soms bijloopt... De onze wordt bijgehouden door een paddenstoel of zo, er klopt soms geen bal van. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
wortel: ik kan je vertellen, op hogescholen is het nog erger |
|
nietmeer
|
@Sto: ik geloof je direct. ICT en dergelijke moeten dan wel heel brak zijn. Komen de herkansingen er pas op als ze al geweest zijn, of zo? |
|
Sto Oudgediende
|
wortel: je moet jezelf inschrijven, en vaker werkt dat niet en moet je persoonlijk langs gaan om het te fixen |
|
nietmeer
|
@Sto: bij ons moet je ook inschrijven, maar ik heb nog niemand horen klagen dat het niet werkt. Ze zouden roosters en inschrijvingen gewoon weer op papier moeten doen. ICT en (hoge, lage en middelbare) scholen is wel een heel brakke combinatie. Hoe goed speelzalen en BSO's met hun ICT omgaan weet ik niet. Ik denk dat die het gewoon niet proberen. Dat is beter. |
|
Sto Oudgediende
|
wortel: achja, langzaam maar zeker verbeteren ze het systeem, en als je duizenden inschrijvingen met papier moet verwerken is geen doen Maar ik vind het wel ironisch dat er een ICT opleiding op de Hogeschool zit maar dat ze er zelf niet veel van bakken |
|
nietmeer
|
@Sto: msja... Die paieren inschrijvingen kunnen per afdeling o. i. d. verhandeld worden, of studenten die iets bijpassends studeren zouden als een soort bijbaantje kunnen helpen? Zoiets gebeurt geen dertig keer per jaar. Gewoon een maand nadat de laatste toetsen die bij die serie herkansingen passen de herkansingen pas plannen. Maar als er ook een digistudie is daar is het wel heel erg, ja. Moeten die ICTorganisatiemensen eens een bijscholingscursus doen, waarbij ze les krijgen van studenten... Zonder dat wordt het echt niet vanzelf beter. Elk jaar heeft de halve brugklas hier een schoolmail die niet kan worden opgestart, al ongeveer zo lang als er schoolmail bestaat hier. Misschien hebben die mensen het op een Sinclair ZX81 geleerd? Dat zou een hoop verklaren Ik heb daar nog een programma voor liggen, op een bandje. Een computerprogramma beluisteren is heel rustgevend, hoor. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Halleauw! Heeft er iemand bloed voor me? |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Nee... Wel een computerprogramma om te beluisteren. Ik zou me maar niet afvragen voor welke computer, wikipedia strooit met moeilijke termen. Maar waarom wil jij bloed? Ben je leeg? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
wortel: Dorst . . . Vampier . . . |
|
nietmeer
|
Kies dan geen groen paard als avatar! Of ben je een verandervampier?
WMR moet ook zo'n sprookjesthemapark worden, we hebben vampiers, eenhoorns, robots, het kan niet op. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Komt nog . . . |
|
nietmeer
|
Wat komt nog? |
|
nietmeer
|
Een vampieravatar? |
|
nietmeer
|
ze is pas van avatar geswitcht. Was dit om te oefenen met switchen dan? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
wortel: Mevrouw, ik ben toch wel degelijk een meneer. |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@Sto: Hmm, daar heb je gelijk in. wortel: Ohwell. Maakt niet uit. |
|
Sto Oudgediende
|
wortel: is makkelijk te onthouden hoor, mannetjes hebben een speer bij het schild en vrouwtjes hebben een rokje edit:Quote wikipedia:
♀ is het teken voor Venus (planeet/godin) of Aphrodite; het symbool is een schematische afbeelding van een handspiegel (voor schoonheid); ♂ is het teken voor Mars (planeet/god) of Ares; het symbool is een schematische afbeelding van een schild en een speer. had ik het toch half goed! |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|