|
nietmeer
|
Ik kan van alles en nog wat doen bij haar. Net scheikunde gemaakt en nu op mijn mobiel. Voor haar neus. Maar ik sta een 7 voor wiskunde. Dat is wel fijn. |
|
nietmeer
|
Ik moet er weer vandoor, tussenuur is voorbij Laterss |
|
nietmeer
|
haha ok misschien omdat je niet achterloopt enzo dat je dan wat meer vrijheid hebt had ik ook bij wiskunde...ik had mijn huiswerk enzo af en ik haalde altijd mooie cijfers en dus zat ik wel is een boek te lezen en ik zat ergens voorin meestal mamameisje: jammer, maar tot later |
|
nietmeer
|
Vorig jaar stond ik een vier. Nu een zeven. Ligt aan de school, denk ik. |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Ik ben alweer 2 jaar lid |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.026 OTindex: 93.505
|
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Frostbite: en je hebt niet eens een pp waar ik je op kon feliciteren |
|
nietmeer
|
@Sto: dan doe je dat toch via een mailtje? heb ik ook gedaan @Frostbite: maar toch ga ik je nog een keer feliciteren ; van e gefeliciteerd met je 2-jarige jubi |
|
Sto Oudgediende
|
@Bookwurm: daar ben ik te lui voor |
|
nietmeer
|
Boner. |
|
Sto Oudgediende
|
Op het moment niet |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Alev: Eigenlijk niet nee. @bookwurm: En nog bedankt @Sto: Er valt ook niet zo veel over mij te vertellen |
|
nietmeer
|
kben moe en moet tot half5 naar school *zucht* |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.490 OTindex: 6.503
|
@Frostbite: toe maar weer Bookwurm: ik viel net bijna op mijn werk in slaap ben toen maar even een stukje door het gebouw gaan lopen... |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
nietmeer
|
Ik ga een nieuwe banner maken met een andere naam. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Koffie! |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: ik kon je banner niet eens herinneren dus dat zou een goed plan kunnen zijn @Zuwe: proost |
|
nietmeer
|
Ik ga dit wolfje gebruiken. En dat wordt dan een beetje mijn huistijl. Donker met blauwe tinten. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik denk trouwens als je meer wilt verkopen dat je dan nog meer moet oefenen, of portretten moet gaan doen |
|
nietmeer
|
Het oefenen is ooit begonnen, maar eindigt nooit. |
|
Sto Oudgediende
|
Of je moet meer vossen gaan maken, die zijn awesome |
|
nietmeer
|
Vossen zijn lief, hè. Als mensen per se een portret van zichzelf willen, kan ik die maken tegen betaling. Ik wil, nadat ik de banner af heb, visitekaartjes maken en uitprinten. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: maar voordat ze dat willen willen ze wel een voorbeeld hebben van je portretkunsten, dus dat is misschien een idee |
|
nietmeer
|
Ik zal wel eens kijken wanneer ik dat ga doen. Nu moeten die banner en visitekaartjes af. |
|