SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
@Emmo: Ik zie in mijn E-bieb dat ik 4 boeken heb van Merijntje Gijzen, zal ze eens uppen naar de iPad, maar eerst Prachett, ben weereens aan de serie begonnen BTW: Is die ooit verfilmd? 'Ik bid niet voor bruine bonen'. Is dat van hem? Ifso, dan heb ik dát wel gezien Laatste edit 09-09-2014 16:50 |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Volgens mij heb ik ook Merijntje Gijzen gelezen Maar ik heb zoveel gelezen dat ik het niet zeker weet haha |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.713 OTindex: 28.582
|
SamuiAxe: "Bid niet voor brûn' bon'n" is Bartje, van de schrijver Anne de Vries. Iets dergelijks, de lotgevallen van een klein jongetje op het (oude) platteland, maar waar Bartje in Drenthe woont, woont Merijntje in Brabant. Zowel Merijntje als Bartje zijn verfilmd, maar Bartje is recenter en meer bekend. |
|
nietmeer
|
@Emmo: Ach, dan ben ik daarmee in de warsels..... |
|
Emmo Stamgast
|
SamuiAxe: In de warsels???? Das's een goeie voor @Wortel: |
|
nietmeer
|
@Emmo: Een uitdrukking die ik weleens gebruik Worteltje mag hem gebruiken, mits ze nog terugkomt hier Long time no see.. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.030 OTindex: 93.513
|
SamuiAxe: ze was hier gisteren nog, onze wortel Quote @Emmo: In de warsels???? doet me aan Marten Toonder en zijn creaties denken |
|
nietmeer
|
@allone: Haar laatste reactie op een artikel was ergens in juni. Haar laatste Blog was eveneens in juli, dat vind ik toch tamelijk lang geleden |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: ze heeft het druk met belangrijker dingen |
|
nietmeer
|
@allone: Onmogelijk! Er is niets belangrijker dan WMR! |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: haha pas als je 57 bent .. niet als je tiener bent, hobbies hebt, en eindexamen moet doen |
|
chimera Erelid
WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
|
|
allone Oudgediende
|
@chimera: en dat is wat jij doet? was je als tiener veel op WMR? aan je OTindex te zien, wel Laatste edit 10-09-2014 08:44 |
|
chimera Erelid
haha niet als tiener, als tig'er. of naja ik weet t niet zou ook best 18 geweest kunnen zijn enzo.... sjaak check mn records even hahaha |
|
allone Oudgediende
|
@chimera: wat voor stage doe je? leuk? ik ken leden hier, die hebben alleen maar tijd om op WMR te zijn als ze stage lopen |
|
chimera Erelid
ik doe nu soort van digitale opsporing bij Defensie momenteel. Wegens geheimhouding mag ik niet al te veel zeggen en ja dat doe ik ook probeer er meer op te zitten maar het lukt nooit hahah ben niet echt standvastig daarin |
|
allone Oudgediende
|
@chimera: ach, standvastig hoeft niet, zolang alles maar leuk is enne, je bent niet de enige bij Defensie hier, geloof ik |
|
chimera Erelid
oew das best mooi denk ik |
|
allone Oudgediende
|
@chimera: eh mooi dat we goed verdedigd worden? |
|
Emmo Stamgast
|
@allone: 'k Heb vast nog wel ergens een knuppel liggen |
|
chimera Erelid
zou leuk zijn als hij ook op de zelfde kazerne zat als ik XD |
|
allone Oudgediende
|
@Emmo: ah mooi en @GMVersluis is al met een tank onderweg misschien kun jij hem ff van de heuvel verjagen? @chimera: je kunt het hem vragen.. maar ik denk niet dat het zo is Laatste edit 10-09-2014 10:10 |
|
chimera Erelid
@alloneik las het. denk het zelf ook van niet haha |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
Quote @Emmo: SamuiAxe: Wat je zo verteld, de taal incluis, doet me enorm denken aan "Merijntje Gijzens jeugd en jonge jaren" van A.M. de Jong. Ik meen zeker te weten dat in 'Merijntje Gijzen' niet over bonding wordt geluld. |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
SamuiAxe: Antwoord op je vraag in artikel: Is al een poosje voorbij want ik heb in het weekend ook al gevierd |
|