|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote @allone: @Supermeid01: en dan hebben we nog niet verder gekeken: over de familie van de springer zullen we maar niet spreken .. Inderdaad - als er dan toch vertraging moet zijn dan liever niet om deze reden, waarbij weer een mens het leven niet aan kon. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.019 OTindex: 93.501
|
@ledi: triest idd, zo vaak als dit gebeurt. @Supermeid01: het was niet zozeer humoristisch, als wel relativerend bedoeld.. natuurlijk is het sneu voor je, en jammer van je vrije middag .. maar er zijn ergere dingen ~ alleen al in deze situatie Laatste edit 03-12-2013 14:43 |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@allone: Zeker waar. @ledi: Jammergenoeg gebeurt het hier in de buurt (te) vaak. |
|
nietmeer
|
Jouw vrije middag, zijn hele leven. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Alev: Of haar. |
|
nietmeer
|
Nieuw seizoen van Mastercheff Australië. Iedereen is opeens gemeen. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Supermeid01: gemiddeld genomen plegen meer mannen dan vrouwen zelfmoord d.m.v. treinen. Dus zo slecht is de aanname van Alev niet. Alev: terwijl ze vorig seizoen zo solidair waren Laatste edit 03-12-2013 16:06 |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik heb al wekenlang zin in Boerenkool. En Noodles.... @Sto: Mannen? Hmm... Ik dacht altijd dat vrouwen sneller suicidal waren.... Laatste edit 03-12-2013 16:11 |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Middag |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ze waren zo aardig eerst. Elkaar aanmoedigen en hard tegen je beste vriend strijden. Vanaf de zijkant advies geven aan de mensen die nog de ronde moeten halen. Maar nu. "Dit is afschuwelijk. Het is te min voor mij om te proeven." Misschien smaakte het heerlijk. |
|
Sto Oudgediende
|
Misschien is het normaal voor de voorrondes ofzo? |
|
nietmeer
|
Geen idee wat dit is. Maar vier mensen die begeleidt worden door een kok. |
|
meeky Erelid
|
Zo te zien hier weer druk geweest Nu zelf thuis en weer aan een kop koffie, even opwarmen met kinderen die hebben warme chocolademelk. We zijn net thuis van boodschappen doen |
|
nietmeer
|
Ooh, Mastercheff UK. |
|
meeky Erelid
|
A O die kookshow |
|
Sto Oudgediende
|
Zeg, je hoort en ziet het verschil toch wel tussen UK en Australia... @meeky: ja, drukte van jewelste . Lekker in de stad gesnuffeld? Ik probeer op werk nu de chocolademelk creme variant, ben beniewd. |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Hoe ging het vergaderingen? Laatste edit 03-12-2013 16:24 |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Mooi zo! Niet in slaap gevallen dus Ik ga fietsen |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
meeky Erelid
|
@Sto ja heerlijk in de stad gesnuffeld en me helemaal suf gekocht had gelooflijk 8 tassen bij me toen ik thuiskwam. Veel voor ikke maar ook leuke kerstspullen om straks ons kerstdorp weer op te bouwen en voor de kerstboom. Heb er nu al zin in om voor kerst op te bouwen maar eerst Sinterklaas maar afronden. |
|
meeky Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Nee, want er zitten allemaal buitenlanders in en die hebben hun eigen accent. |
|
Sto Oudgediende
|
@meeky: laten we inderdaad niet alle feestdagen tegelijkertijd vieren Conclusie: de chocolademelk is lekkerder dan de chocolademelk creme Alev: maar George, Matt en Gary herken je toch wel? Ik ben lekker slim bezig, ik probeerde mijn mandarijn als muis te gebruiken Laatste edit 03-12-2013 16:35 |
|