|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik verbrand mijn keel net aan warme chocomelk. Auw :c |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
nietmeer
|
@Roxichu: je moet het ook niet in een keer in je mond gieten als het net heeft gekookt |
|
Roxichu Erelid
|
Taz: Deed ik niet, ik haat het als mensen zo gaan klokken. Nergens voor nodig. Ik inhaleerde alleen maar tijdens het drinken. Slim he @meeky: Ja, misschien wel |
|
nietmeer
|
@Roxichu: heel snugger Vandaag es kijken of ik wat kan laten uitprinten bij een copy shop (iets van meer dan 300 pagina's ) en die foto eindelijk eens naar de fotograaf brengen om hem uit te laten printen. Kan ik het morgen tenminste allemaal aan mien moeder geven Dus ik ben er van tussen, veel plezier vandaag allen Laatste edit 16-12-2013 10:27 |
|
meeky Erelid
|
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Als kind mochten we vroeger zo nodig 1x aan een maaltijd een hap uitspugen als het te heet was, om te voorkomen dat we het anders wellicht door zouden slikken en de keel verbranden. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik heb altijd water bij mijn eten, dus dan gooi ik snel water in mijn mond als ik hem aan het verbranden ben. Maar met warme drankjes is het toch al een stuk lastiger |
|
meeky Erelid
|
@Sto bij ons ook bij eten een glas water vooral voor de kinderen. Zit net te kijken voor een nieuwe vaatwasser, pff wat een keuze. |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Pff.. eigenlijk geen zin om iets te doen, maar het moet |
|
Sto Oudgediende
|
Little Queen: altijd vervelend @meeky: zoek recensies op zou ik zeggen |
|
meeky Erelid
|
@Sto ja die zit ook te lezen. Als ik nu een vaatwasser kies dan krijg ik hem van de kerstman |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Sto: Ja.. ik heb geen weekend gehad |
|
Sto Oudgediende
|
@Little Queen: dat is al helemaal vervelend . Heb je wel iets van kerstvakantie? |
|
nietmeer
|
"Hm, bakker zijn was niet zo slecht. Waarom was ik weg gegaan? Ohja, ik was niet hun bitch." |
|
meeky Erelid
|
Little Queen zekers minder leuk geen weekend |
|
Roxichu Erelid
|
Alev: Het is tegenwoordig lastig een goed betaalde baan te vinden waar ze je niet als hun bitch zien, helaas :c |
|
Sto Oudgediende
|
Quote: Gaylord Chemical Company, Ik moest toch gniffelen toen ik de bedrijfsnaam las |
|
nietmeer
|
Hopelijk heeft een kindje bijles Nederlands nodig. Dan is hij mijn bitch. |
|
Sto Oudgediende
|
Als ik soms jouw zinnen zie moet het Nederlands van dat kindje niet erg goed zijn Prepare for fuck off sto |
|
Little Queen Oudgediende
|
@Sto: Waarschijnlijk ook niet.. stomme tentamens |
|
Sto Oudgediende
|
Little Queen: bah |
|
nietmeer
|
Ik sta een acht voor Nederlands, dus ... |
|
Sto Oudgediende
|
Wat een timide reactie van je Alev, daar was ik niet op voorbereid Quote @Sto: Als ik soms jouw zinnen zie moet het Nederlands van dat kindje niet erg goed zijn Prepare for fuck off sto |
|