|
nietmeer
|
@heraux: Bajkalmeer. Laatst nog opgezocht hoe dat heette, met precies dat plaatje in mijn hoofd Oh, rivier de Yangtze... laat maar. Laatste edit 16-12-2013 21:50 |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
wortel: droogt evengoed op dus.. was eigenlijk waar ik ook het eerst aandacht |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: typische voorbeelden bij aardrijkskunde enzo... Wij hebben er zowat een heel hoofdstuk aan besteed. Ooit. Twee jaar geleden. Ik onthou alles dat geen topo is van aardrijkskunde. Is ook voorbeeld in sommige uitgaven (school heeft er 3 of meer tegelijk) van de atlas bij satellietbeelden. Hoe heette dat ook weer?... Remote sensing, had ik 't woord geweten dan had ik daarop gezocht in de atlas teneinde Bajkalmeer te vinden... |
|
nietmeer
|
Mijn vader heeft mijn band gefixt. Ik probeerde het met mijn handen, hij deed het met twee sleutels. Nachtgold zit weer te broeden in de doos. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Slaap lekker |
|
nietmeer
|
Trusten, I guess. |
|
nietmeer
|
Alev: yay, gerepareerde band |
|
nietmeer
|
Ja, mag ik weer naar school fietsen. |
|
nietmeer
|
Alev: Hoooraaay!
|
|
nietmeer
|
Moet morgen ook gaan gymen. Hmpf.. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
gympies aan Laatste edit 16-12-2013 23:29 |
|
nietmeer
|
Gym.. Nutteloos zz |
|
nietmeer
|
Ik moet nieuwe gymschoenen. Ik kan mijn hiel zien. Vader: "We gaan naar Frankrijk in de vakantie." Ik: "Maar ik heb daarna toetsweek." Hij: "We gaan in de eerste week, paar daagjes maar." Ik: "Oh." Even later. Ik: "VOGELS." Vader heeft ohshit gezicht. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
* zeg tegen Pa kwil nieuwe schoenen, pas ook wel op huis, DOEI![/Fantasy] |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
So i made a christmas poem this morning.
'Do you know what i want to do? Drink hot cocoa with you. And take a walk in a winter wonderland. Nice and cozy, hand in hand. And maybe later we will be hanging around the christmas tree. Or kiss under the mistletoe Then there will be no more snow. I feel warm and happy here, beside you There's only one thing left to do I will say to you; Merry christmas darling, i love you!' |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ooooyy c: |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Hey-o! |
|
Roxichu Erelid
|
Hoeist? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Gutenmorgen! |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Goedemorgen Wat was het heerlijk wakker worden, trok de gordijnen open en een volgeltje zat vrolijk te fluiten voor het raam. Nu zijn de kinderen naar school, mannetje is thuis wegens de griep Vandaag dus moeder en verpleegster, net een lekkere volle. ...... emmer door de wc gespoeld |
|
Sto Oudgediende
|
Zuster meeky to the rescue |
|
Roxichu Erelid
|
Vandaag gaan we het Sinterklaasspel spelen hier Beter laat dan nooit? |
|
Sto Oudgediende
|
Misschien is het beter nooit dan laat |
|
Roxichu Erelid
|
Hmm.... Point taken @meeky: Veel succes met verplegertje spelen En beterschap aan je man! Laatste edit 17-12-2013 09:19 |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
@Roxichu: Je bent op tijd voor volgend jaar. |
|