|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Wtf. Ik krab even aan mijn oor en mijn vinger zit onder het bloed |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
2 mogelijkheden, je vinger bloed, of je oor |
|
Roxichu Erelid
|
Mijn oor bloed :/ Heb wss een wondje opengekrabd ofzo weetikveel. |
|
Toasty Senior lid
WMRindex: 514 OTindex: 580
|
Oei, moet je toch wel mee uitkijken hoor. |
|
Sto Oudgediende
|
Zolang het niet echt uit je oor komt is er niks aan het handje |
|
Roxichu Erelid
|
Mwah, zal wel meevallen |
|
nietmeer
|
Eindelijk, het werkt. Alleen nog mijn logboek bij werken en dat kutwijf schrijf ik er mooi niet bij. Heb alles zelf gedaan. |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Hallo allemaal eventjes druk geweest maar nu even rust. Zo eten koken voor de kinderen en mezelf, mijm man houd niets binnen |
|
Sto Oudgediende
|
@meeky: ach, een dagje vasten kan nooit kwaad, zolang hij maar genoeg drinkt |
|
Roxichu Erelid
|
Ik ben zometeen kerstpakket ophalen en een borreltje doen, en daarna Sinterklaasspel spelen met collega's. whaha xD Logic. |
|
Roxichu Erelid
|
Maar ik doe het niet dubbel :c
Laatste edit 17-12-2013 16:25 |
|
Sto Oudgediende
|
2 feestdingen in 1x, dat is toch dubbel Wat ik zo begreep word mijn kerstpakket morgen op kantoor verspreid, dus hoef er niks voor te doen Veel plezier iig! Laatste edit 17-12-2013 16:26 |
|
Toasty Senior lid
|
@Roxichu: Gelukkig sinterkerst en nieuw! |
|
meeky Erelid
|
@Sto voldoende drinken dat wel hij wilde toch al een keer afvallen. |
|
Sto Oudgediende
|
@meeky: maar er zijn leukere manieren |
|
Toasty Senior lid
|
Wij moeten ook verplicht kerstborrelen om een kerstpakket te krijgen... Zwaar leven... |
|
meeky Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Mijn kerstpakket is waardeloos |
|
Sto Oudgediende
|
nosphoenix: beter iets dan niets, of is het zelfs zo erg dat je liever niets had |
|
nietmeer
|
niets dan hoefde ik het niet naar huis te sjouwen zz |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
nosphoenix: gezegend zijn mensen die zo een goede verstandhouding hebben met collega's dat ze samen de kerstpakketten open maken en onderling ruilen.... in NL (de baas had weinig fantasie en nog minder idee van wat zijn werknemers wilden hebben, we kregen altijd hetzelfde) ruilde ik altijd direct het snoepgoed naar een Turkse huisvader met kinderen, en kreeg dan de kerststol. de fles wijn ruilde ik ook weer met iemand tegen de kerststol, in Nederland waren we dan al met 3 collega's blij, en toendertijd vierde ik kerst met andere singles in Hamburg, en dan hadden we bij het ontbijt genoeg kerststol |
|
nietmeer
|
Als je tot sluit werkt kan je het niet echt openmaken op het werk zz daarnaast zat er niet echt iets in wat ik wou lel
Laatste edit 17-12-2013 17:12 |
|
nietmeer
|
|
|
meeky Erelid
|
botte bij een goed idee Tjonge, wat zijn onze kinderen toch blij als ze in bad mogen. Onze dochter is als eerste, helemaal wordt straks als de haren gewassen moeten worden.. Wens me sterkte en als ik over 30 minuten niet terug ben, tja was fijn jullie gekend te hebben. En als jullie 112 bellen, laat ze afgaan op een gillend meisje en straks jongen. Laatste edit 17-12-2013 18:55 |
|
nietmeer
|
*Hier waren ze zonder reden op elkaar gaan gillen. Rent naar kamer, graaft in CD-doos...* Niks gevonden, hee, daar op het bureau is wat! *Pakt en stopt in radio tussenverdieping* Als je dat zo laat komt Het goed! Wat Het is boeit niet. Broertje ging op slag fictief water verkopen |
|