|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@meeky: Een boterham met pindakaas in melk? Is dat lekker? En kan hij dat wel binnenhouden? |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@Roxichu dat kan hij binnenhouden, geef het ook altijd aan de kinderen als ze ziek zijn. Kreeg het vroeger ook van mijn moeder. Het is voedzaam en makkelijker weg te krijgen. Tja aan smaak, je moet er wel van houden. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ben geen fan van melk en pindakaas, echt iets voor mij dus |
|
meeky Erelid
|
Tja en Brinta eten en verders gewoon uitzieken. Hier nu alle kinders voorzien van tosti's en drinken, zo komt een moeder van een van de kinderen patat, frinkandelen, kroketten etc. brengen. Gezellig en natuurlijk eet ze ook mee. |
|
Roxichu Erelid
|
@meeky: Bah brinta Ik heb ook wel weer eens zin in patat. Al een paar weken niet meer op |
|
meeky Erelid
|
@Roxichu dat zegen we hier niet, bha tegen eten. Je kan het alleen niet lekker vinden. Pfff ben kerstkaarten aan het maken met de kinderen voor hun ouders en opa's en oma's, wat creatieviteit hebben ze. Zoals een kerstboom van strookjes verschillende groen pappier en kerstballen gemaakt van propjes pappier. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@meeky: ik zal dat idee van kerstboom en -ballen onthouden voor volgend jaar. Leuk! |
|
meeky Erelid
|
@ledi graag gedaan, ze hadden ook van aluminium folie propjes gemaakt wat lichtjes moesten voorstellen. En gedraaide strookjes rode en gele papier als slingers. Wij gaan hier eten, eet smakelijk voor jullie en tot later in de avond Laatste edit 18-12-2013 17:17 |
|
Roxichu Erelid
|
@meeky: Nu voel ik me net weer een klein kind Wij zeggen ook nooit bah tegen eten, maar Brinta valt voor mij ook niet onder het begrip 'eten'. Het lijkt er niet eens op. Gewoon ronduit smerig. |
|
meeky Erelid
|
@Roxichu erg niet! Tja, ben opgegroeid met Brinta en weet dus niets beters als ontbijt. Nu hebben we overgebracht op onze kinderen en die vinden het heerlijk. Veel van hun klasgenote als het woord Brinta horen, "dat is toch voor baby's en oudjes zonder gebit." Maar veel van deze kinderen ontbijten ook niet goed. Onze kinderen nemen naast Brinta nog wat fruit of een boterham. |
|
nietmeer
|
Ik ontbijt met brood met hagelslag of desnoods ham erop en muesli houd ik ook wel uit, maar Brinta is de eerste twee happen lekker en daarna kost het me echt grote moeite het nog op te eten... Doe dan maar een krop sla als ontbijt |
|
Roxichu Erelid
|
@wortel: Eet je ook wel eens....wortels? |
|
meeky Erelid
|
@Roxichu wat voor een ontbijt heb jij altijd? Laatste edit 18-12-2013 21:22 |
|
nietmeer
|
|
|
meeky Erelid
|
wortel |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
hallo hoe is het hier? |
|
meeky Erelid
|
@benja34 hallo, hier tja rustig en gewoontjes. |
|
benja34 Erelid
|
|
|
meeky Erelid
|
@benja34 verder, bij mij hier ook rustig. Kinderen slapen, mannetje ook wegens dat hij ziek is. Zit met onze kat Bengel op de bank, tv kijken en op wmr. |
|
Roxichu Erelid
|
wortel: Oeh. Wauw. |
|
nietmeer
|
even weer iets hards... Beetje dood metaal dinges enzo \o/ |
|
benja34 Erelid
|
|
|
meeky Erelid
|
wortel even voor jouw, ben niet niet lekker en een beetje taai. Ook zwanger |
|
nietmeer
|
@meeky: ik kan jou toch niet door de computer heen opeten..? Enneh, ik ben een kannibalistische Wortel, dus een wortel die wortels en veel andere groente eet. Hou niet zo van vlees |
|
benja34 Erelid
|
wortel: pfiew... dan ben ik morgen veilig |
|