|
nietmeer
|
@benja34: Yep, dat ben je Had je nog niet door dat ik oranje was dan |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wie houd van een kaartje? |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
wortel: had ik nog niet gezien wortels waren goed voor je ogen toch |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
wortel gelukkig maar @heraux wzt voor kaartje? telefoonkaart, landkaary, speelkaart, ov-kaart, kerstkaart, verjaardagskaart Maar hou wel van een kaartje |
|
nietmeer
|
@benja34: Ehm, ikzelf heb ook een bril hoor En onze cavia is ook halfblind... of zou wortelloof niet werken? Schijnt dat dat verhaal ooit door het Britse leger is verzonnen, die hadden een nieuwe techniek voor hun schietpiloten om in het donker andere vliegtuigen te spotten, en omdat hoofd schietpiloten nogal van wortelen hield zeiden ze heel schijnheilig tegen de rest "nee, dat komt van al die worteltjes " Sneaks... @meeky: kerstkaart. Is er straks een mensenetende eenhoorn hier op WMR ofzo, je weet maar nooit |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
wortel: dat je een bril hebt weet ik en waren de eenhoorns in de griekse oudheid geen bloeddorstige wezens? ik ga naar bed, tot morgen |
|
nietmeer
|
@benja34: géén idee! Zeemeerminnen waren van die lorelei-figuurtjes, die je tegen de rotsen op lieten varen door je af te leiden met gezing (en je dan mogelijk ook opaten, maar dat weet ik niet ) |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
|
|
meeky Erelid
|
@heraux hou van kerstkaarten ontvangen en ook sturen. Laatste edit 18-12-2013 22:07 |
|
nietmeer
|
Vogelpindakaas voeren. Ik denk dat ik Jeagermeister stil ga houden in een kleine kooi, anders wordt hij nooit beter. Zijn poten voelen erg warm aan. Koorts? |
|
lepeltjes Oudgediende
|
@Alev: vinden ze echt welo lekker |
|
nietmeer
|
Ze eten het niet eens. Ik moet ze dwingen. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
pussies |
|
nietmeer
|
Ik ga het ze blijven aanbieden. Potje moet leeg gegeten worden. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
/pindakaasfreak u? |
|
nietmeer
|
Ik lust totaal geen pindakaas. |
|
meeky Erelid
|
welterusten en tot morgen. Ga mijn bedje in voor de nodige rust en om mijn oogleden van binnenuit te bewonderen. was gezellig. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Slaap wel Alev: Ik alleen in crisistijd maar het kouwtje op mijn schouder vanmiddag heeft tijdens koffietijd zeker een kwart boterham op |
|
nietmeer
|
Jeagermeister zit nu in de ziekenkooi. Heel druk te klimmen, omdat hij bij Nachtgold wil zijn. |
|
nietmeer
|
Quote wortel: @benja34: géén idee! Zeemeerminnen waren van die lorelei-figuurtjes, die je tegen de rotsen op lieten varen door je af te leiden met gezing (en je dan mogelijk ook opaten, maar dat weet ik niet ) Nope, zeemeerminnen deden dat niet, je bent in de war met Sirenen. Deze mythische wezens waren half mens, half vogel, niet half vis, half mens. Soms werden ze ook wel meerminnen genoemd, maar nooit zeemeerminnen |
|
nietmeer
|
Jeagermeister zit in de ziekenkooi en niemand vindt het leuk. Beestje zit constant rondjes te klimmen om contact te krijgen. Heb maar een spiegeltje op gehangen. |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
SamuiAxe: Soms worden zeemeerminnen ook als zulke monsters gezien, weet niet hoe ze dan heten.... (Pirates of the Caribbean, Maar hun gezang heet op de CD wel 'The Siren song') Wat de Lorelei betreft, daar was het een Nimf die de schippers afleid met haar gezang... Dacht ik. |
|
meeky Erelid
|
Goedemorgen allemaal en ieder een fijne donderdag Zo kindjes weer naar school, opgehaalt en weg gebracht door de buurvrouw. Kan ik bij mijn nog zieke mannetje blijven, net hem thee gebracht zo een bord Brinta. Vandaag een rustige dag, moet het ook even rustig aan doen met de kleine in mijn buik. Laatste edit 19-12-2013 08:29 |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@meeky: Ohja je bent nog zwanger ook. En ook nog voor je man en kinderen zorgen. Jeetje |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Morguh! |
|