|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@Sto onze kat Bengel, komt ook wel buiten maar niet verder dan de tuin. Hij is nu vooral binnen want de kerstboom staat er weer, hij zal er niet inspringen maar intressant is het wel voor hem. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Slaat hij geen ballen uit de boom? |
|
meeky Erelid
|
@Sto al zit hij er vaak voor kijken naar de lichtjes en ballen dus de drang is er wel. Denk dat ik maar geen verleidelijke kerstkransjes in de boom ga hangen Laatste edit 20-12-2013 10:14 |
|
Sto Oudgediende
|
@meeky: laten we het inderdaad niet pushen |
|
meeky Erelid
|
@Sto hij is nu in de tuin, op jacht naar vogeltjes en alles wat verder vliegt. Zelf weer bezig met 3000 stukjes puzzel van een Italiaanse haven. Nog bezig met de lachende mensen en kraampjes op de kade. |
|
Sto Oudgediende
|
Mij lijkt de lucht en het water het lastigste |
|
meeky Erelid
|
@Sto ja dat is lastig al houd onze Bengel ook van water Gelukkig hebben we geen vijver. |
|
nietmeer
|
Nee, ik slaap niet slecht, hoezo? Ik ga naar het museum omdat het kan, omdat ik dat wil . Het zal geen lange reis worden hoor, ik ga naar 't Groninger Museum. Daar is nu de tentoonstelling "Natural Beauty: van Fra Angelico tot Monet" te zien . En ik moet nog wat boeken wegbrengen en ophalen. |
|
meeky Erelid
|
@Valian mooie tentoonstelling en groot gelijk als je kan en je wilt gewoon gaan en ervan genieten |
|
Sto Oudgediende
|
Vailan: omdat ik musea erg slaapverwekkend vind, en wie weet ging je daar slaap inhalen |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Goeiemiddag ik ga zo eindeliik naar de kapper ^^ |
|
meeky Erelid
|
@Supermeid01 wat heerlijk Ook toevallig ik krijg zo de thuiskapster hier, kan gewoon niet weg wegens mijn man die nog ziek is dus dan maar op deze manier. Heb deze thuiskapster al wat jaartjes dus het wordt ook gezellig bij kletsen en thee drinken. |
|
nietmeer
|
Ik moet ook maar weer eens naar de kapper. Maar eerst maar weer schoenen kopen. "het wordt eens tijd dat jij een goeie baan zoekt. Ijsbaan, glijbaan, rijbaan, skibaan enzovoort, zandvoord, Amersfoort en meer, ijsselmeer..."
Laatste edit 20-12-2013 12:32 |
|
nietmeer
|
Ik zit weer thuis. Buikje pijn. |
|
Sto Oudgediende
|
Moet je eens goed gaan poepen |
|
nietmeer
|
Nee. :< |
|
Sto Oudgediende
|
Dan niet |
|
nietmeer
|
Op school jaagde de decaan op een jongen. |
|
Sto Oudgediende
|
Alev: jaagde als in 'vervolgen om het buit te maken en te doden' of joeg als in 'dwingen om te gaan, drijven, verdrijven'. (Beide vervoegingen zijn overigens geaccepteerd) |
|
nietmeer
|
W-wat? Nee, hij rende achter een jongen aan en die jongen rende weg. Geen idee wat er daarna gebeurde. |
|
Sto Oudgediende
|
Wat een cliffhanger |
|
nietmeer
|
De decaan is nogal een apart persoon. Hij is zwaar autistisch, dat is bevestigd door onze teamleider. Waarom je dan iemand neemt die slecht is in contact met mensen als decaan... Tja. Hij is ook altijd aan het schreeuwen en dreigen, hoorde ik. En vandaag rende hij achter iemand aan. |
|
Sto Oudgediende
|
Vermakelijk is het |
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
|
Altijd leuk als de theorie niet overeenkomt met wat de software doet . Nu moet ik de formule vinden... |
|