|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
jullie zijn gezegend met zo een decaan |
|
nietmeer
|
Achja, volgens de teamleider heeft de decaan veel kennis die ze niet willen verliezen. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Hallo |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
hallo vakantieganger Ik moet nog ongeveer anderhalf uur |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Hallo en middag dan wel bijna avond Wat een rust hier, mannetje ligt op bed in een diepe slaap na zijn maag te hebben geleegd in de wc. De kinderen zijn bij vriendjes en vriendinnetjes en blijven daar eten. Heerlijk en heb het rijk dan wel beneden verdieping voor mezelf tot 19:00, ga zo macaronie maken helemaal voor mezelf. Laatste edit 20-12-2013 17:01 |
|
Supermeid01 Erelid
@meeky: Lekker Ik ben lekker 3FM Serious Request aan het kijken/luisteren. Ik heb dit jaar voor het eerst gedoneert. Laatste edit 20-12-2013 16:58 |
|
meeky Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ik ga de kerstvakantie maar in met een dutje Welterusten |
|
nietmeer
|
Ik word verplicht om maandag 12 mei te bellen of SMSén - naar wie boeit niet, de inhoud ook niet |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
wortel: prepaid? |
|
nietmeer
|
@benja34: yep. Als je die niet minstens éénmaal per jaar "oplaadt" met centjes verlopen ze, en Papa Wortel denkt dat op te lossen door me verplicht twee keer per jaar te laten SMS-en... |
|
meeky Erelid
|
Goedemorgen alle en alle een fijn weekend. |
|
Supermeid01 Erelid
Goeiemorgen @meeky, ik zit hiet te genieten van een lekker kopje thee en een broodje hagelslag en Serious Request. |
|
meeky Erelid
|
We zijn net terug van onze wandeling in de Utrecht, letterlijk weg gewaaid en veregend. Ach ja, nu alle aan de warme chocolademelk met slagroom jammie |
|
nietmeer
|
Vanavond mogen we engelen in een bejaardentehuis |
|
meeky Erelid
|
wortel klinkt gezellig |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
wortel: hopenlijk niet te verwarren met hemelen! |
|
meeky Erelid
|
Weinig op tv en heb maar Bruce Springsteen e street band opgezet, wel zachtjes want mannetje en kindeten slapen. Onze kat Bengels is aan het rond snuffelen,. |
|
nietmeer
|
@ledi: Engelen is een engelendansje uitvoeren Eén van de herders stond met een schaap onder haar arm Maar het was wel leuk, zusje was een schattig kind-engeltje, zus de verteller. Broertje een kindengeltje én herberggast, als enige hybride mens/engel. De hybride engel/schaap kwam wel vier keer voor (nee, de herder hield een ander schaap, een hybride kussen/schaap onder de arm ) Ik was iets engelenkoor-achtigs, had als enige iets wat voor vleugels door kon gaan en speelde "het orgeltje", dwz een keyboard/synthesiser-ding. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
meeky Erelid
|
wortel klinkt inderdaad goed |
|
nietmeer
|
@Relpa: de foto-meneer heeft zich de bocht om gefotood, er staat al heel wat op facebook Herbergier "Heb jij al zo'n aureooltje opgehad?" Amaras "Jaah, heb je die foto op facebook niet gezien dan?" "Amaras" vond dat laatste geloof ik niet zo'n succes Tijdens het typen van deze foto's riep Papa Wortel me naar zijn foto's, ik wil best proberen wat te linken als dat kan |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
wortel GRAAG *Ik heb't niet zo op Facebook heb wel een account maar doeer niets mee* Misschien maar overleggen met de rest van de familie over wat je kan bloggen ? |
|
nietmeer
|
@Zuwe: @Relpa: ga wel wat linkjes bakken - zonder facebook. Zojuist aan Papa Wortel gevraagd om een link of iets dat ik erbij kan Laatste edit 21-12-2013 21:19 |
|