|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Ben ook wel nieuwgierig naar je linkjes bakkunst. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Thanks wortel |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Gaaf Wortel! |
|
nietmeer
|
Zojuist zijn link ontvangen, jullie link in aanmaak... |
|
Relpa Oudgediende
@wortel, leek me toch zeker een blog waardt |
|
nietmeer
|
@Relpa: Yep, is 't ook, komt er ook aan Jullie link!Jammer, de foto's van de schapies zijn niet enorm geslaagd... Laatste edit 21-12-2013 21:37 |
|
Relpa Oudgediende
|
|
Zuwe Oudgediende
|
wortel: Wat leuk zeg! Doet me denken aan de zondagschool van mijn kinderen Wiljon en Jannick, mijn wordt weer week en tranen in de ogen |
|
meeky Erelid
|
Schitterende foto's wortel en jullie hebben zekers iets moois van gemaakt : |
|
nietmeer
|
@Relpa: @Zuwe: @meeky: Met dank aan de twee mensen die dat samen hebben zitten schrijven En nog een organiseerfiguur, en die kledingfoxers, en, en, en... |
|
Relpa Oudgediende
Niemand kan't helemaal alleen wortel-meis daar heeft 'de Dijk' een mooi liedje over gemaakt maar ik vind't prachtig dat jullie die mensen willen vermaken *Petje af meis* |
|
nietmeer
|
We gaan 'm ook nog twee keer elders opvoeren |
|
Zuwe Oudgediende
|
wortel: Waar?
|
|
nietmeer
|
@Zuwe: in het ding dat voor kerkgebouw door moet gaan. Een vanbinnen witgeverfd wijkgebouw dus. Grootste voordeel: je hebt een podium waar méér dan één persoon op past. In het bejaardentehuis niet. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
wortel: Ziet er goed uit kerstbengel |
|
Zuwe Oudgediende
|
wortel: oeps, ver van hier ws! maar als jullie het net zo doen al op de foto moet het goed zijn! |
|
meeky Erelid
|
voor alle dan een dikke wortel en leuk dat jullie het nog een keer gaan opvoeren. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
tsk tsk |
|
lepeltjes Oudgediende
|
The five finger hart-explosion, had vannaaf kill bil gekeken |
|
nietmeer
|
Hmm Nog nooit gezien. Ik zal hem wel eens een keer downloaden. Ik zit even te denken wat ik kan doen deze vakantie.. Veel geld heb ik niet meer na het kopen van kerst cadeaus.. zz |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Eigenlijk vind ik al Quintin Tarantino's films keigoed Als je tegen bloed ken Pffft, ben heel dat kerstgedoe eigenlijk nu al zat en indd ook blut. |
|
nietmeer
|
<heeft een bloedende vogel als avatar.. Er is te veel feest in december ja.. Sinterklaas ( suprises), Kerst en dan ook nog oud en nieuw.
Wel grappig Ik lees nu Tegami Bachi van Hiroyuki Asada die meewerkt met Shou Tajima die meegeholpen heeft met het ontwerpen van de karakters voor Killbill. Tho dat was de anime lel
Laatste edit 22-12-2013 03:04 |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Dan moet Hiroyuki ook meegeholpen met Sin City (mijn favo) |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Goeiemorgen. |
|